2015. szeptember 3., csütörtök

TESZT | Mitesszereltávolító maszk

Sziasztok,

Nálunk sajnos családi örökség az orron lévő fekete mitesszer,így ebből én sem maradtam ki. Bár már rengeteg dolgot kipróbáltam,hogy ezeket eltüntessem, sosem jártam sikerrel. Azonban rengeteg külföldi csatornán láttam már pozitív véleményt az ebayen beszerezhető mitesszer eltávolító maszkokról, így gondoltam én is kipróbálom. Lássuk milyen!





Én három darabot rendeltem, ugyanis nagy reményeket fűztem hozzá. Kis fekete csomagolásban érkezett, az alapozó és arckrémmintákhoz tudnám hasonlítani, viszont jóval több van ezekben. Maga a krém fekete, nagyon sűrű állagú, kissé ragacsos, viszont ez nem akadály a felvitelben, ami nagyon egyszerű. Én az orromra,az az melletti részekre és az államra raktam belőle, ugyanis nálam ezek a legproblémásabb részek.


A felvitel után nagyon viccesen mutat, így jobb, ha akkor végezzük el ezt a műveletet, ha biztosan senki sem fog zavarni közben. A krémet körülbelül tíz percig hagytam az arcomon, ami alatt teljesen megszáradt, és mattá vált. Ebből lehet tudni, hogy már levehető.


A lehúzása nem volt olyan egyszerű,mint amilyenre számítottam, bár ez valószínűleg annak köszönhető, hogy nem teljesen egyenletesen oszlattam el a krémet az arcomon. Néhány helyen kissé fájt is, de teljesen kibírható. Mint már említettem, a termék teljesen megszárad, így csak le kell húzni a felületről. Az eredményt már ekkor láthatjátok is. A lehúzott kis cafat belsejében kis fehér csíkokat találtam, ami előtte az orromban lévő faggyú volt, bár nem távolított el annyit, amennyire én számítottam volna.


Bár a termék teszi a dolgát, azért én többet vártam volna tőle. Az orromon még mindig maradt jócskán a kis fekete pöttyökből, bár lehet, hogy ezeket is el fogja tüntetni a sokadik használat után. Összességében jónak tartom ezt a terméket, aki csak kevés mitesszerrel küzd, az mindenképpen próbálja ki, hátha beválik. Ha szeretnétek rendelni belőle, itt találjátok a linket. 


Értékelés: 10/6,5

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Találkozunk legközelebb!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése