2016. május 30., hétfő

MAGIC HAIR | 1. hónap


Sziasztok!

Amint azt az előző bejegyzésben már olvashattátok, belevágtam a Magic Hair kapszula segítségével egy 3 hónapos hajnövesztő kúrába. Bár ezzel a beszámolóval egy kicsit megcsúsztam, az eredmények, amiket most meg fogok osztani veletek, garantáltan 1 hónaposak. Olvassatok tovább, ha szeretnétek tudni,hogy a Magic Hair tényleg csodát tesz, vagy csak egy mézes madzag a hosszú hajról álmodozók előtt...



A rendszeres szedéssel azért akadtak problémák. Ahhoz már hozzászoktam, hogy szinte minden este gyógyszert szedek, viszont a reggeli tablettát elég nehéz volt beiktatni a napirendembe. Amíg tartott az iskola, nem igazán volt gond, indulás előttre állítottam be egy jelzést a telefonomon, így nem is volt probléma. Viszont amint a sulinak vége lett, és kezdtem dolgozni járni, ez a reggeli rendszer eléggé szétcsúszott. Volt,hogy indulás előtt elfelejtettem bevenni,így legközelebb csak dél körül volt rá időm, viszont egyetlen kapszula sem maradt ki. Egyébként maga a tabletta borzasztó szagú, viszont szerencsére íze-számomra- nincs, így ezzel nem volt probléma.

A tapasztalatok:
A szedést követően már 5-6 nap elteltével észrevettem azt, hogy a hajvégeim sokkal puhábbak lettek, sokkal hosszabb ideig volt könnyed, pár nappal később nehezedett csak el,amikor pedig már ideje volt a hajmosásnak(ami nálam heti 1 alkalmat jelent), így a szedés óta búcsút is mondtam a száraz samponnak. A mosások is sokkal egyszerűbbek lettek,balzsamozás nélkül is pihe-puha volt a hajam vizesen is. A hajszárítási időm kb. 20 perccel rövidült le, sokkal gyorsabban szárad, mint szokott, aminek hihetetlenül örülök. Bár nem tudom a tablettának,vagy a növekedésnek köszönhető-e, de nem tudom teljesen egyenesre formázni a végeredményt a szárítás során, a hajvégeim mindig bekunkorodnak, de ezt azt hiszem örömmel elnézem neki. 2 hét múltán a bőrömön is vettem észre változást. Sokkal egyenletesebb, tisztább a felszíne, nem jelenik meg annyi kiütés,vagy pattanás az arcomon, időnként teljesen el is tűnnek. Az orcáimon mindig piros foltok éktelenkedtek, ezek a hónap végére teljesen megszűntek, azóta sem tértek vissza. 



Az eredmény:
Ahogyan arra számítottam is, nem sikerült a végeredményről olyan fényképet készíteni, amin túl sok minden látszana (köszönhetően annak is, hogy mindkét kép közvetlenül hajmosás,hajszárítás után készült, amikor a hajam végei szállnak, és sokkal rövidebbnek látszanak a valósnál,csak 1-2 nap alatt lógják ki magukat,akkor viszont már nem volt lehetőségem a képkészítésre), ezért is gondoltam már a kezdés előtt arra, hogy egy pólón bejelölöm a kezdeti hosszt. Szerencsére így már tökéletesen tudom láttatni veletek-és saját magammal is- az eredményt,amit először még én sem hittem el. Amint azt a képen is láthatjátok, a hajam 5,5 cm-t nőtt egy teljes hónap elteltével! Láttam, éreztem a változást, viszont ekkora mértékű növekedésre nem számítottam. 


Csak reménykedni tudok abban, hogy a fennmaradó 2 hónapban is legalább ekkora mértékű lesz a változás! A mai bejegyzésbe ennyi fért bele, csak egy gyors helyzetjelentést szerettem volna közölni veletek. Hamarosan jelentkezem a 2. havi eredménnyel is! 

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem tetszett nektek! Amennyiben van tapasztalatotok a Magic Hair kapszulával kapcsolatban, kérlek osszátok meg velem kommentben! tartsatok velem legközelebb is!





A kapszulát egyébként a www.magichair.hu oldalon rendelhetitek meg, vagy személyesen a White Hair szalonban is megvásárolhatjátok . A White Hair facebook oldalán egyébként több eredményt is láthattok a Magic Hair kapszula használóitól. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése