2016. június 23., csütörtök

MAGIC HAIR | 2. hónap


Sziasztok,

Ahogyan azt az előző bejegyzésben ígértem, beszámolok a 2. havi Magic Hair eredményemről. Kíváncsiak vagytok, hogy továbbra is jótékony hatása volt-e a kapszulának? Akkor olvassatok tovább!



Nos, a kapszula szedése a 2. hónapban már sokkal zökkenőmentesebben ment, sikerült hozzászoknom ahhoz,hogy reggel is be kell vennem. Az első hónap hihetetlen eredménye után féltem, hogy a 2. hónapban csalódni fogok. Lássuk a véleményem:

- A hajam még puhábbá vált, a kifésülés sem okoz többé gondot az ezt könnyítő hajspray használata nélkül sem.
- A heti 1 hajmosás már több is, mint elég, a hajam egyáltalán nem laposodik el a napok elteltével.
- A hajszárítás még gyorsabb, egyszerűbb lett.
- Az arcbőröm olyan szinten lett problémamentes, hogy már képes vagyok alapozó nélkül kilépni az utcára, bármiféle szégyenérzet nélkül. A pattanásaim teljesen eltűntek, minden egyes pirosló foltocskával együtt. 
- A jobb fülem felett egy tincs gyermekkorom óta hófehér, ugyanis ott pigmenthiányos a bőröm. A kapszula szedése óta elkezdtek benne sötét hajszálak nőni, amit egyszerűen fel sem fogok, csak a kapszula okozhatta.
(Ne haragudjatok, hogy nem sikerül ugyanolyan fénynél készíteni a képeket)

- A hajam még dúsabbá vált, ezt leginkább fésülködésnél, illetve lófarokba kötésnél veszem észre. Ennek egyébként nem feltétlenül örülök.
-A körmeim erősebbek lettek, és sokkal gyorsabb ütemben növekednek.

Akkor lássuk a 2. havi eredményt:

Természetesen a képen most sem látszik sok minden, viszont ebben a hónapban is itt a cm pontos eredmény:

Amint látjátok, az eredmény most sem maradt el, júniusban további 4 cm a növekedés, ami ugyan valamivel kevesebb,mint az előző hónapban, viszont számomra még mindig tökéletes. Ezzel együtt összesen körülbelül 9 cm a különbség a kezdő hosszhoz képest. 
(április-június)

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, júliusban jövök a végső eredménnyel! Tartsatok velem legközelebb is!

14 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem találom a 3. havi eredményt pedig nagyon érdekelne. Tudnál segíteni benne?
    Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A 3. havi eredményről sajnos nem készült bejegyzés.A végeredmény viszont 15 cm növekedés :)

      Törlés
  2. Anno én is rendeltem 3 havit de sajna nekem semmivel nem nőtt gyorsabban a hajam :(( annyi változott hogy megállt a hajhullásom

    VálaszTörlés
  3. Én az ilyenbe nem hiszek.csak elkérnek egy halom pénzt.ingyen miért nem küld kipróbálásra?mert kamu!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már... egy vitaminnak hónapok kellenek, hogy hasson, ez nem egy parfüm, amit "kipróbálsz" magadon. Több ezer embernek küldjenek hónapkora ingyen mintát? :D

      Törlés
    2. Már nem tudnak mibe belekötni :DDDDD

      Törlés
  4. Szia. Olyan kérdésen lenne,hogy,hallottam olyat h ha vki szedi akkor nem csak a haja nő hanem más szőrzete is jobban. (Pl,láb-szemöldök...stb) ez igaz? Te tapasztaltál ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nincs ilyen mellékhatása, én sem tapasztaltam ilyesmit.

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Én most rendeltem meg magamnak 3 havi Magic Hair kapszulát, plusz a deepshine smooth (keratinos) hajápoló termékeket :) A kapszulát még csak 2 napja szedem (ezzel kapcsolatban még nem tudok vélemény írni, de készítettem fotót a hajam hosszáról, ezt majd havonta megismétlem). De a hajápoló termékek már 1 használat után is látványos eredményt nyújtottak :) Fényesebb, puhább tőle a hajam :) A kétkedőknek pedig csak annyit... akkor véleményezzetek egy terméket, ha már ti is kipróbáltátok! ;)

    VálaszTörlés
  7. Ês alapból mennyit nő havonta a hajad?

    VálaszTörlés