2016. április 19., kedd

MAGIC HAIR | A kezdet


Sziasztok,

Már el sem tudom mondani hány hónapja szemezgetek a Magic Hair kapszulákkal. Elhatároztam, hogy beszerzem őket, mivel a hajam rettenetesen lassan nő, szükségem van egy kis plusz segítségre ezzel kapcsolatban. Mivel a csodaszer árát közel sem az én pénztárcámhoz szabták, régóta tervezgetek,gyűjtögetek rá, és most jött el a megfelelő alkalom arra, hogy végre beszerezzem. A "Csoda hajápoló csomagot" választottam, ami 3 hónapra elegendő kapszulát, és egy csodafésűt tartalmaz. Ezzel a bejegyzéssel egy széria veszi kezdetét, melyben havonta fogok beszámolni a Magic Hair hatásáról (ami nagyon remélem, hogy lesz neki), és a hajam állapotáról, esetleges növekedéséről. Lássuk is,mi az a Magic Hair kapszula!


A White Hair facebook oldalán láttam meg először a terméket, előtte-utána fotókkal, melyben boldog tesztelők mutatták meg csodás eredményeiket. Őszintén, először elég szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, viszont annyiszor találtam szembe magam a képekkel, hogy elkezdtem utánaolvasni. Rengeteg helyen,oldalon kerestem rá, és meglepő módon senki nem írt róla rossz véleményt, mindenki legalább minimális javulásról számolt be. Mivel a hajam dússágával semmi problémám nincs (sőt,szívesen adok belőle bárkinek!), én a hajnövesztő tulajdonsága miatt szemeltem ki magamnak. Mint már említettem, régóta szemezgetek vele, gyűjtögetek rá, és most, hogy végre sikerült összegyűjtenem a szükséges pénzt, el is kezdem a 3 hónapos kúrát. Nagyon remélem, hogy nem lesz pénzkidobás. 


Mi az, amit ígér?


A képen láthatjátok mennyi vitamint tartalmaz, amik mind segítik a haj állapotának javulását,annak gyorsabb növekedését, valamint a bőr, és a köröm egészségére, szépségére is jótékony hatással vannak. Egy doboz egyébként 60 db kapszulát tartalmaz, mely egy hónapra elegendő. Napi kétszer kell bevenni,reggel és este étkezés előtt, bő vízzel. A ciklus,ami alapján a haj javulását ígéri:
Tehát amint látjátok, egy kúra 90 napos, ez alatt fejti ki hatását teljes egészében. Sajnos hajlamos vagyok mindent feladni, viszont ezt igazán szeretném végigcsinálni. Akár látok javulást a hetek/hónapok folyamán, akár nem.


Egyszerűen muszáj volt a Csoda hajápoló csomagot választanom, hiszen a gyönyörű, angyalkás Tangle Angel fésűbe első látásra beleszerettem. Mivel ezzel együtt csak 1.000 Ft-tal volt drágább,gondoltam ezen már nem fogok vacillálni, később csak úgyis megbánnám. Így hát ez a csomag került a tulajdonomba. A fésűnek egyébként a Tangle Teezer fésűkkel megegyező kialakítású sörtéi vannak, viszont valamivel puhábbak, hiszen eredetileg kislányoknak készültek (lélekben még én is az vagyok,na).


Összességében izgatottan vágok bele a kúrába, hatalmas reményekkel. A kapszulát egyébként bárki szedheti 12 éves kortól, a haj minőségétől, és mennyiségétől függetlenül, ráadásul betegségek esetén is, ugyanis a Magic Hairnek semmilyen ismert mellékhatása nincs. Viszont ha valami komolyabb betegségben szenvedtek, vagy nagyon fiatalok vagytok, mindenképpen konzultáljatok az orvosotokkal, mielőtt belevágtok ebbe a 3 hónapos kúrába. Egy hónap múlva jövök a helyzetjelentéssel!

A kiindulás:
(amint látjátok, a pólón bejelöltem meddig ér a hajam, ezzel is fogom majd pontosan látni, hogy mennyit is nő a hónapok elteltével)

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése