2015. szeptember 29., kedd

TESZT | Rimmel Wake Me Up alapozó


Sziasztok,

Már ősidők óta vágyam a Rimmel Wake Me up alapozóra,és fogalmam sincs miért,de egészen idáig csak sóvárogtam utána, sohasem szántam rá magam arra, hogy be is szerezzem. Most viszont ez megtörtént. Lássuk csalódtam-e benne!





Kezdjük a csomagolással. Valami gyönyörű. A doboza üvegből készült, így teljesen biztonságosan hordozható,biztosan nem fog baja esni a táskánkban. A kupakja (aminek természetesen a Rimmel korona díszeleg a tetején) és az adagoló pumpája narancssárga, mindkettő jól záródik. A kiszerelés a szokásos 30 ml, mint az alapozóknál általában.


Mivel én az internetről rendeltem az alapozót,hosszas keresgélés és kutatás után tudtam csak eldönteni, hogy melyik lesz a nekem megfelelő szín, így esett a választásom a 103-True Ivory árnyalatra. Szerencsére jól döntöttem. Tökéletesen illeszkedik a nyakam színéhez (az arcom jóval világosabb a bőröm többi részénél), a felvitele után észre sem venni, hogy alapozót használtam.


A pumpának tökéletes az adagolása, a képen láthatjátok, hogy egy nyomásra mekkora adag jön ki az üvegből. Nekem általában 2 pumpálásnyi mennyiség elegendő az egész arcom lefedéséhez. Az állaga könnyű, rendkívül jól eldolgozható, sminkszivaccsal és ecsettel is megállja a helyét. Nem ül be a pórusokba, nem tömíti el azokat, az arcom egész nap tudott szellőzni alatta. A fedését nem mondanám teljesen tökéletesnek, viszont a drogériás alapozók listáján nálam biztosan az elsők között áll, mindennapi használatra kiváló. Bár eleinte féltem ettől a terméktől, hiszen alapvetően zsíros a bőrtípusom, az alapozó pedig kis csillámokat tartalmaz, tartottam tőle, hogy a bőröm fényleni fog  a nap végére. Ez mindössze egyszer fordult elő,amikor hatalmas hőség volt odakint,és fénylett a T vonalam és az állam, viszont ezt a saját butaságomnak tartom, hiszen aznap pont nem használtam primert alá. Ettől az esettől eltekintve nem volt ilyen problémám a termékkel.


Mint ahogyan azt már az imént említettem, sikerült eltalálnom a tökéletes árnyalatot, aminek köszönhetően alig észrevehető, hogy alapozót használtam,ezt a képen is láthatjátok. Beszéljünk egy kicsit a termék tartósságáról is. A kora reggeli órákban tettem fel az arcomra. Igaz, amit mondanak róla, az ébredés utáni fáradt arcot egyből felélénkíti,ad egy egészséges ragyogást, amitől a bőr élettel telibbnek tűnik. Ez a hatás az esti órákban még ugyanúgy megmaradt. Az alapozó nem mozdult el a helyéről, nem lett foltos az arcom, ami nálam igazából nagy szó, mert az a típus vagyok, aki akarva-akaratlanul is tapogatja az arcát egész nap.

Összességében meg vagyok elégedve a termékkel, mióta beszereztem, szinte csak ezt használom. Plusz pont, hogy hidratáltnak is érzem tőle az arcbőrömet. tartalmaz C vitamint és SPF-et is. Azoknak nem ajánlom, akiknek durván zsíros,olajos a bőrük, bár egy kis púder használatával akár ez is orvosolható lehet.

Színválaszték: 5/5
Tartósság: 5/5
Hidratálás: 5/3
Fedés: 5/4

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése