2015. október 2., péntek

Láthatatlan smink


Sziasztok,

Biztosan voltatok már olyan helyzetben, hogy olyan helyen kellett megjelennetek,ahova nem illene sminket viselni, mint például a konditeremben. A mai bejegyzésben egy olyan láthatatlan sminket fogok nektek mutatni, amivel biztos, hogy minden ilyesmi problémátok megoldódik. A smink lényege, hogy az arcbőrünket egyenletessé tegyük, és a legszebb részeit hangsúlyozzuk ki. Megmutatom én hogyan csinálom.



Az arc hidratálása és tisztítása után első lépésként egy primert vigyünk fel az arcunk egész területére. Így biztos, hogy a sminkünk egész nap a helyén marad, és a bőrünk sem fog kifényesedni.


Második lépésként jöhet az alapozó. A láthatatlan smink készítésénél nagyon fontos, hogy az alapozónk színe tökéletesen illjen a bőrünkhöz, így biztosan senki sem fogja észrevenni a viselését. Mindenképpen ecsetet vagy szivacsot javaslok az eldolgozásához,ne a kezeteket használjátok, így biztosan nem marad csíkos az arcotok, és az eloszlatása és sokkal könnyebb.


Következő lépésként jöhet a korrektor. Bár már sokszor hangsúlyoztam,most is megteszem: a bőrhibák elfedésére olyan terméket használjatok, ami tökéletesen illeszkedik az alapozótok színéhez, ez ennél a sminknél különösen fontos. Én most a szemeim alá is ugyanazt az árnyalatot használtam, mint az arcom többi részére, hiszen ennél a sminknél számomra nem fontos a highlight. Ti nyugodtan használhattok most is világosabb árnyalatú korrektort, de figyeljetek arra, hogy keveset vigyetek fel belőle, és jól oszlassátok el. Én most az ujjaimat használtam a felvitelre, és ütögető mozdulatokkal dolgoztam el.


A pirosítóval viszünk újra színt az arcunkra. Ennél a sminknél a legjobb választás egy olyan színű pirosító, ami a természetes pír színével egyezik meg, és azokra a helyekre vigyetek fel belőle egy keveset, ahol ez általában megjelenik az arcotok. Figyeljetek arra, hogy ne legyen túl erőteljes.


A szemöldöknél most nem fontos a forma, sőt. Semmiképpen se rajzoljatok magatoknak egy szinte teljesen új vonalat, csak a hiányos részeket töltsétek ki a hajatok színéhez illő árnyalattal. 


Bár ez a lépés elhagyható, ha ti is szeretnétek kiemelni a szemeitek természetes "árnyékát", akkor csináljátok utánam. Egy matt, világosbarna (ami a képen rózsaszínnek látszik,de mindegy) árnyalatoú szemhéjpúdert vittem fel a mélyítővonalamra egy satírozó ecset segítségével. 


Most pedig jöhet a szokásos lépés. Egy matt,fehér szemhéjpúder a belső szemzugba és a szemöldökcsontra.


A következő lépés teljesen opcionális. Mivel nekem alapvetően elég kicsi szemeim vannak,szeretem őket optikailag javítani, ezért is viszek fel mindig egy kis fekete szemhéjpúdert a felső vízvonalam külső részére. Használhattok tust is, viszont szerintem ez természetesebb végeredményt ad, és könnyebb dolgozni vele. Figyeljetek arra, hogy tényleg nagyon vékony vonalat húzzatok, így egyáltalán nem fog látszani, hogy viselitek.


Szempillaspirált egyáltalán nem fontos használni ennél a sminknél, viszont -ahogyan én is tettem - vihettek fel belőle egy nagyon keveset,vagy használhattok barna szempillaspirált, vigyázzatok, hogy a szempilláitok véletlenül se ragadjanak össze,gondosan válasszátok őket szét egymástól. Az alsó szempillasort hagyjátok ki. Utolsó lépésként egy színtelen ajakbalzsamot használtam, és a láthatatlan sminkünk készen is van.






Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése