2015. október 6., kedd

TAG | Happy skin

Sziasztok,

A mai bejegyzésben a 12 kérdésből álló Happy Skin Taget hoztam el nektek.


1. Milyen típusú a bőröd?

Zsíros,olajos típusú,így sajnos régóta küszködöm a pattanásokkal,és az arcom mattításával.

2. Mi a kedvenc bőrápoló terméktípusod?

Oda vagyok a bőrradírokért. Imádom,ahogyan használat közben érzem,hogy tisztul a bőröm,valamint azt is,hogy milyen puha,és selymes lesz a bőröm utána. Főként a nagy szemcsés,illatosított bőrradírokat részesítem előnyben.

3. Mi a legfurcsább összetevő, amit alkalmaztál a bőrápolási rutinodban?

Semmilyen furcsa terméket nem próbáltam még (legalábbis nem emlékszem).

4. Írd le öt szóval a bőrápolási rutinodat!

Tisztítás,radírozás,tonizálás,egyszerűség,gyengédség.

5. Törlőkendő: igen vagy nem?

Egyértelműen nem. Dörzsöl,szúr,kapar,fáj.Áhh...nem.

6. Tonik: igen vagy nem?

Már nem.A micellás vizet részesítem előnyben.

7. Legjobb fegyver a pattanások ellen?

Baba szappan.Tisztít,szárít,olcsó,egyszerű.Nekem maximálisan bevált.

8. Mik a fő problémáid a bőrápolásban?

A legfőbb problémám az,hogy mindentől kipattogok,és eltömődnek a pórusaim.Nem használhatok semmilyen krémet.

9. High-end vagy drogériás bőrápolási termékek?

Én azt vallom,hogy a drogériás termékek is lehetnek ugyanolyan jók,mint a márkás,drága darabok,ráadásul pénztárcabarátabbak is.

10. Kedvenc bőrápolási márka?

Nem kötődöm konkrét márkához,viszont ha választanom kell,akkor a Garniert mondom.

11. A gyógyszertárban vagy és csak egy bőrápolási terméket vehetsz,mi lesz az?

Sohasem vásárolok bőrápolási termékeket gyógyszertárban,viszont ha megtenném,akkor biztosan egy pattanási elleni készítményt választanék.

12. Kedvenc bőrápolási blogok?

Nem olvasok egyetlen,kimondottan bőrápolással foglalkozó blogot sem.



Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.Találkozunk legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése