2016. április 17., vasárnap

Avon Calming Effects alapozó és korrektor


Sziasztok,

A mai bejegyzésben két újabb Avon termékről lesz szó. A Calming Effects termékcsalád folyékony korrektorát és a mattító alapozóját vettem górcső alá.




Bőrnyugtató hatású, mattító alapozó

Az alapozó egy egyszerű formájú üvegcsével és pumpás adagolóval rendelkezik, amiből az enyém vagy elromlott, vagy ennyire rossz alapjában véve. A képen látható mennyiség az,amit egy pumpálással ki tudok nyerni a termékből. Ez nagyban lelassítja a reggeli készülődés folyamatait, aminek nem örülök. Az alapozó textúrája fényes, enyhén vizes állagú, ennek köszönhetően könnyű eldolgozni, viszont a fedését még közepesnek sem mondanám. Sárgás tónusú,így csak az ilyen bőrtípussal rendelkezőknek lesz megfelelő, ha ti nem ilyenek vagytok, semmiképpen se vegyétek még. Én ebbe a kategóriába tartozom, így nekem éppen megfelelő. Szerencsére elég jó a színválasztéka, így bárki könnyen találhat megfelelőt. A tartóssága elég gyenge, nagyon hamar átfényesedik, így ha egész napos viseletre szánjátok, mindenképpen legyen nálatok púder,vagy mattosító papír, hogy segíteni tudjatok a helyzeten. Összességében nem bántam meg,hogy megvettem, mert 1-2 órás viseletre teljesen megfelel,és korrektorral,építgetéssel lehet segíteni a fedésén is, viszont nem venném újra.


Folyékony korrektorokból sosem elég, ezért is döntöttem úgy, hogy az Avon változatot is kipróbálom. A termék 2 árnyalatban érhető el, én a legvilágosabbat választottam. Sajnos azt kell mondanom, hogy az én közepesen világos bőrömhöz is elképesztően sötét, ráadásul olyan narancssárga árnyalata van -ami az arcra kenve még inkább látszik-,hogy egyszerűen hordhatatlan. Ráadásul olyan vizes az állaga,hogy fedése sincs,eldolgozni szinte lehetetlen,mert húzza magával az alatta levő alapozót,még ütögető mozdulatokkal is. Nem is szeretnék több szót ejteni róla,egyszerűen borzalmas,ne vegyétek meg.

Remélem hasznos volt ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése