2015. szeptember 10., csütörtök

Visszafogott smink a hétköznapokra


Sziasztok,

A mai bejegyzésben egy visszafogott sminket mutatok nektek, ami tökéletes iskolába, munkába, rohanós hétköznapokra. 




A sminket az alapozózással kezdtem. Én a Rimmel Wake Me Up alapozójának 103 True ivory alapozóját használtam. A kézfejemre nyomtam belőle, majd az ujjaimmal csíkokat húztam az arcomra, és egy alapozó ecsettel oszlattam el.


A korrektort a szokásos módon vittem fel. A szemeim alá háromszög alakban kentem fel, majd egy sminkszivacs segítségével, ütögető mozdulatokkal eloszlattam.


Egy áttetsző púder és egy púderecset segítségével fixáltam az alapozót és a korrektort.


A kontúrozást is a szokásos módon végeztem. Itt megnézhetitek.


A következő lépésként a szemöldökeimet készítettem el. Egy vékony, ferde ecset segítségével először meghúztam a két szélső vonalat mindkét oldalon,hogy biztosan egyformák legyenek, majd ugyanazzal az ecsettel kitöltöttem a hiányos részeket.


A szemeim elkészítéséhez a W7 In The Nude palettáját használtam.


Először egy matt, rózsaszínes árnyalatot vittem fel a mélyítővonalamra egy satírozó ecsettel.


Ezt követően egy enyhén csillámos rózsaszínes-barackos árnyalatú szemhéjpúdert vittem fel az egész mozgó szemhéjamra.


Ezután egy ugyanilyen árnyalatú szemhéjpúdert választottam,azonban ezúttal csillogót, ezt a mozgó szemhéjam középső részére vittem fel egy vastagabb csíkban.


Következő lépésként egy sötétebb barna,csillogó szemhéjpúdert használtam, melyet egy kúp alakú ecset segítségével vittem fel a külső szemzug V-jébe,majd az elsó szempillasorhoz.


Most nem szerettem volna szemhéjtust használni, úgyhogy csak egy sötétebb,lilás-barnás árnyalatú szemhéjtust vittem fel egy vékony ecsettel ugyanúgy,mintha tust használnék. Ugyanezt az alsó szempillasoromnál is megismételtem, körülbelül a szemem háromnegyedén. Ez sokkal természetesebb hatást nyújt, mint egy szemhéjtust, a szemek nagyításában és kihangsúlyozásában azonban ugyanúgy segít.


Egy világos,matt szemhéjpúdert vittem fel a belső szemzugomba, valamint a szemöldökcsontomra.


Szempillaspirált vittem fel egy rétegben az alsó és felső szempillasorra, előtte szempillagöndörítőt használtam.


Mivel a szememet nem igazán hangsúlyoztam ki ezzel a sminkkel, a számat ki szerettem volna. Ehhez egy matt, lilás-rózsaszínes árnyalatú rúzst választottam, mely tökéletesen illik a szememen használt színekhez. ( Rúzs: Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss - 103-as árnyalat)

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés,és ti is elkészítitek a sminket. Találkozunk legközelebb!























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése