2015. október 16., péntek

Könyvmoly Tag


1. Hogy találsz új olvasnivalókat?

Régebben általában mindig interneten kutattam új olvasnivalók után, mára viszont ez a szokásom alábbhagyott, ugyanis erre már sajnos nem igazán van időm. Mostanában azokat a könyveket kezdem el olvasni, amiket az ismerőseim ajánlanak, vagy olyanokat, amelyeknek a filmadaptációja nagyon tetszett.

2. Miért kezdtél el olvasni?

Régebben nagyon magányos, magamba forduló típus voltam, nem szerettem az emberek társaságát, ezért inkább a könyvekbe burkolóztam. Nem voltam megelégedve az életemmel, így imádtam azt, hogy egy másik ember bőrébe tudom képzelni magam. Ez mára is megmaradt. Ha egyedül szeretnék lenni és magányra vágyom, akkor előveszek egy könyvet és annak a világába temetkezem.

3. Hogy változott az ízlésed az évek során?

Eleinte csak ifjúsági regényeket olvastam, romantikus könyveket, mára már inkább a fantasy könyveket részesítem előnyben, valamint azokat, amiken el lehet gondolkodni.

4. Milyen gyakran veszel könyveket?

Elég ritkán, csak olyat veszek, amit nagyon szeretnék. Általában az ismerőseim által ajánlott, és a tőlük kölcsön kapott könyveket olvasom.

5. Hogyan reagálsz, ha nem tetszik egy könyv vége?

Általában akkor nagyon ideges szoktam lenni, és akkor felkeresem egy olyan ismerősöm, aki szintén olvasta az adott könyvet, és Vele kibeszélem az egészet. Attól megnyugszom :D 

6. Meg szoktad lesni a könyv végét?

Előfordult már,de nem jellemző rám, nem szeretem lelőni a poént.

7. Puha borító vagy kemény kötés?

Nem tulajdonítok ennek nagy jelentőséget, számomra teljesen mindegy, hogy milyen kötésű a könyv, a lényeg a tartalomban van. Ha muszáj választani, akkor inkább a kemény kötésű mellett döntök, az mégis csak időtállóbb.

8. Hol és mikor olvasol a legszívesebben?

Általában az iskolában szeretek olvasni a rettenetesen unalmas és felesleges órákon, hogy jobban teljen az idő,vagy otthon, a szobámban ,egy bögre forró kávé társaságában.

9. Mik azok a hülye apróságok, amik a legjobban kiborítanak egy könyvben?

A logikátlanság és a kiszámíthatóság. Nem szeretem az olyan történeteket, amelyeknek már az első 10 oldalából tudom, hogyan fog alakulni a történet és mi lesz a vége. Logikátlanság alatt pedig azt értem, amikor az író 'kifelejt' pár lényeges részt, ami a következő cselekmények alapjaként szolgál, és így a sztori egy teljesen érthetetlen maszlaggá válik. Remélem értitek mire gondolok.

10. Mi az, amivel azonnal rabul ejt egy könyv?

Azzal tud leginkább rabul ejteni egy könyv, ha van benne olyan szereplő, akinek a szerepébe teljesen bele tudom képzelni magam, hasonló tulajdonságaink vannak. 



Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése