2016. október 6., csütörtök

BhCosmetics Illuminate by Ashley Tisdale sminkkollekció


Sziasztok,

Nem hiszem,hogy sokan tudjátok,mert ez a márka nem annyira elterjedt és híres Magyarországon, de Ashley Tisdale (aki mellesleg gyermekkorom óta az egyik példaképem,és hatalmas kedvencem) összefogott a BhCosmetics csapatával, és megalkotta a saját sminkkollekcióját,amelyben 2 szemhéjpúder paletta,highlighterek,szájfények,pirosítók,test bronzosítók kaptak helyet,valamint egy héttel ezelőtt előrukkolt a saját sminkecseteivel is. A mai bejegyzésben néhány darabot mutatok be nektek a sminkkollekcióból.



Először is, a termékeket a bhcosmetics.com oldalán tudjátok megrendelni,ugyanis sajnálatos módon nálunk nem kapható. Érdeklődtem a pinkpanda.hu-n is,ugyanis ők foglalkoznak BhCosmetics termékek értékesítésével,de azt az információt kaptam, hogy nem lesz náluk forgalomban. Mivel mindenképpen szerettem volna őket,vettem a bátorságot, és megrendeltem az USA-ból, a hivatalos oldalról. Szállítási díjat kell fizetni,viszont egyáltalán nem borsos az ára, ha jól emlékszem 10$ volt. A termékek egyébként a megfizethető kategóriába tartoznak, körülbelül a drogériás árakkal vetekednek,de minden terméknél külön-külön leírom majd a vételárat.


Nézzetek hülyének,de én egyszerűen nem bírok szó nélkül elmenni a dobozok mellett sem. Engem azonnal megbabonáztak,amikor megláttam őket. Gyönyörű, letisztult, elegáns,arany-fehér csíkokkal,a kibontáskor pedig egy gyönyörű türkiz színen akad meg a szemünk. A dobozok közepén a kollekció neve található. Én nagyon örülök,hogy nem a sok szöveget helyezték előtérbe a csomagolások borítóján,hanem a designra koncentráltak. Minden fontos információ megtalálható azonban a doboz többi részén, bár a termékek árnyalatainak neveit úgy eldugták, hogy én csak sok keresgélés után találtam meg őket, ami viszont nem annyira szerencsés, mert én például a dobozokban tárolom őket, így örülnék, ha hamarabb megtalálnám a csomagoláson, hogy mégis mit tartok a kezemben.


Illuminating Shimmer

Ejtsünk először is pár szót a highlighterről. Engem a csomagolás nagyon emlékeztet a Colourpop SuperShock szemhéjpúderekére, amit igazán nem bánok, imádom ezt a letisztult kinézetet. A dobozka egyébként műanyagból készült (mint a palettán kívül az összes terméké), viszont abszolút nem kelt "gagyi" hatást,nagyon erős, strapabíró, teljes mértékben táskabarát, biztosan nem fog sem összetörni, sem magától kinyílni. Én a Shimmering Sand árnyalatot választottam(2 szín közül lehet választani),ami egy bronzos beütésű arany, nagyon természetes, számomra mindennapos használatra tökéletes, Nagyon puha a textúrája, bőven elég csak hozzáértetni az ecsetet, és máris elegendő terméket kapunk a felvitelhez. Kicsit hajlamos a porzásra,ha túlságosan belenyomjuk az ecsetet, de ez szerintem egy highlighternél abszolút nem számít. A pigmentáltsága számomra tökéletes. Nagyon erőteljes színe van,viszont nem annyira, hogy óvatlanul túlzásba lehessen esni vele. Hatalmas plusz pont,hogy nem tartalmaz glittereket,amit én utálok a highlightereknél. A tartóssága kiváló, simán bírja egész nap frissítés nélkül.
Egyébként egy 9.8g-os terméket kapunk,ami elég sok,így biztosan nagyon sokáig tart majd elhasználni.Az ára egyébként 7.50$,ami kb. 2000 Ftnak felel meg.


Cream Cheek And Lip Tint

A krém pirosítóból kettőt is beszereztem, ezek a Cabana és a Rosé névre hallgatnak. Nem tudtam dönteni a két árnyalat között, így mindkettőt megrendeltem.Egyébként 6 szín közül lehet válogatni a kollekción belül. A csomagolásuk teljesen megegyezik a highlighterével, viszont ezek valamivel kisebbek. Az érdekességük, hogy arcra és ajkakra is használhatóak. Krém állagú termékekről beszélünk,tökéletes a keménységük,tehát nem túl lágyak, hogy egyszerre túl sokat vegyünk fel belőlük, és nem túl kemények, hogy szinte kapargatni kelljen-jobban nem tudom elmagyarázni. A Cabana egy piszkos barnás-rózsaszín árnyalat, amit IMÁDOK,viszont pirosítóból ilyen színem még nem volt, így hát muszáj volt..Felvive nagyon természetes hatást ad az orcákon és az ajkakon is, én általában egyszerre használom őket mindkét célra. Egy füstös,barna szemsmink mellé egyszerűen több,mint tökéletes. A Rosé valódi Barbie-rózsaszín,nagyon nőies,egy természetes sminket pillanatok alatt feldobhatunk vele. Ez is gyönyörű egyszerre használva az ajkakon és pirosítóként is. Annyira pigmentáltak, hogy vigyázni is kell velük a felvitelkor, nehogy túlzásba essünk. Egy érintés az ecsettel bőven elég. Egy tipp: először a highlightert vigyétek fel, majd a krém pirosítót, ezzel nagyon természetes,ragyogó hatást érhettek el. A tartóssága az orcákon kiváló, még a nap végén is látni a színt, az ajkakról viszonylag hamar lekopik, viszont megszínezi őket, így aki nem szeretné, nem kell pár óránként újra felvinni.
A termékek egyébként egyenként 5.67g tömegűek,és darabonként 8$, azaz kb. 2200 Ft az áruk.


Enchancing Lip Gloss

Nos,én sokáig nem voltam nagy szájfény rajongó, mindig inkább a rúzsok mellett raktam le a voksom, mostanában azonban egyre többet használom őket, így muszáj volt kipróbálnom egyet ebből a kollekcióból. A csomagolása ennek is nagyon letisztult, a műanyag kupakon fehér-arany kombináció jelenik meg, a szájfény többi része átlátszó üvegből készült,mindössze pár arany színű felirat díszíti. Az applikátor lapos, amilyennel én még sohasem találkoztam ezelőtt. Azt hittem problémák lesznek vele, viszont meglepően könnyű vele a felvitel,bár túl sok terméket vesz fel, használat előtt érdemes lehúzni. Én a Skinny Dipping árnyalatot választottam(egyébként 6 szín közül lehet válogatni), ami egy gyönyörű barnás nude, igazi mindennapos használatra való szín. Elég vastag a textúrája,viszont könnyen siklik az ajkakon. Nagyon erősen pigmentált egy szájfényhez képest,amin nagyon meglepődtem. Egyáltalán nem hagy ragacsos érzetet, még a tipikus "szájfény érzéshez" sem hasonlít. Bár egyértelműen érezni,hogy az ajkakon van, egyáltalán nem kényelmetlen viselet. A tartósságától nem érdemes túl sokat elvárni, hiszen mégis csak egy szájfényről beszélünk. 2-3 órát bír evés-ivás nélkül. 
3g termék lapul az üvegcsében, ami szintén 8$,azaz kb. 2200 Ft.


Beach Goddess Paletta

A Beach Goddess paletta volt a fő célja annak, hogy az egész rendelésnek nekiálltam, ezt szerettem volna igazán. A kollekcióban két paletta található meg, a másik a Night Goddess, ami kevésbé számomra kihasználható színeket tartalmaz, így az nem vonz annyira. A csomagolás papírból készült, ami nekem újdonság, sosem tartottam még ilyet a kezemben. Azt hittem ez ront a minőségen, viszont kellemesen csalódtam, nagyon erős, strapabíró a csomagolás, bár a táskámba nem szívesen dobnám bele. Mágnessel záródik,magától biztosan nem nyílna ki. A külseje szinte teljesen megyezik a dobozok stílusával,ezen a csíkok babarózsaszín árnyalatúak. Kinyitva a terméket a legszembetűnőbb dolog a felül elhelyezkedő tükör, ami nagyon jó minőségű, nem torzít, ráadásul szerintem utazáshoz nagyon praktikus. A 12 színt egy műanyag lapocska fedi el, rajta az árnyalatok neveivel. Az érdekessége, hogy minden színt szigetekről neveztek el,aminek véleményem szerint a Maui volt a kiinduló pontja, ugyanis Ashley kiskutyáját is így hívják. Egyébként nekem jobban tetszene,ha a dobozba lennének írva a nevek, bár én ezt a kis lapot is praktikusnak tartom a szemfestékek védelme érdekében.
25.5g terméket kapunk, melynek 14.50$,azaz kb. 4000 Ft az ára.


A palettában 12 szín található meg,mely egy bronzosítót,egy highlightert és egy pirosítót is magában rejt a szemhéjpúderek mellett. Nagyon természetes, föld színeket tartalmaz,matt,szatén és csillámos púderekkel egyaránt, tehát mindent megtalálunk egy helyen, amire csak szükségünk lehet. A színválasztéknak köszönhetően nappali, és éjszakai sminket is készíthetünk vele,a variációk száma szinte végtelen,nem beszélve arról,hogy az arcra való termékek is úgy lettek kialakítva, hogy szemhéjpúderként is használhassuk őket (nem mintha ezt más arcra való termékkel nem tehetnénk meg. A pigmentáltságuk nagyon jó, ráadásul olyan puha a textúrájuk, hogy elég csak hozzájuk érinteni az ecsetet és máris megkaptuk a tökéletes mennyiséget. Hajlamosak egyébként a porzásra, viszont ez nem a szem alatti porzásként jelenik meg, inkább, a paletta belső, fehér részein venni észre. Nagyon könnyű eldolgozni a színeket, pillanatok alatt csodás füstös sminket varázsolhatunk velük. A tartósságuk szemhéjalap nélkül is kiváló, minden probléma,és csíkozódás nélkül fent maradnak egész nap.
A Seychelles a paletta bronzostója. Egy meleg, középbarna,matt árnyalat,én satírozó színként is használom a szemhéjamon. Az én bőrtónusomhoz tökéletesen megfelel bronzosításhoz, nagyon könnyű eldolgozni.
A St. Barts egy sötétebb barnás-bronz árnyalat, egy kis metálos beütéssel, szatén csillogással. A szemhéjra felvive gyönyörű, én főként a külső V-be használom sötétítéshez,kiemeléshez. Az alsó szempillasornál is gyönyörűen mutat.
A Maui az egyik kedvencem a palettából. Egy gyönyörű, rose gold árnyalat szatén fénnyel, az egész szemhéjra felvive gyönyörűen kiemeli a tekintetet.
A Fiji egy csaknem matt világos rózsaszínes-krémszínű árnyalat,apró fehér és arany csillámokkal felturbózva. Gyönyörűen mutat a szemöldökcsontot,a belső szemzugban és a szemhéj közepén, kiemelésre használva.
A Belize nagyon hasonlít a St. Bartshoz, viszont ez valamivel sötétebb, és a barna a domináns szyn benne. Ennek is van egy kis metálos fénye, s külső V-be számomra tökéletes árnyalat.
A Barbados egy matt, igazi csokoládébarna szín,amivel én az alsó szempillasort szoktam kiemelni.
A Tahiti egy matt, fehér árnyalat egy kis rózsaszín beütéssel. Tökéletes a szemöldökcsontra, a belső szemzugba, vagy akár az egész szemhéjra.
Az Aruba egy matt, meleg barna, ami valamivel sötétebb a Seychellesnél. Ezt is satírozáshoz,füstösítéshez használom.
A St.Lucia a paletta highlightere. Nagyon hasonlít a Shimmering Sandhez, ez is egy meleg,arany árnyalat. Az arc kiemelése mellett a szemöldökcsontra és a belső szemzugba is használom.
A Cabo egy matt,sárgás-krémes árnyalat, a Fiji-hez hasonlóan használom.
A Bora Bora egy gyönyörű szatén, sárgás-arany árnyalat, ami gyönyörűen mutat az egész szemhéjra felvive.
A Bermuda a paletta pirosítója.ami egy gyönyörű matt, világos rózsaszín árnyalat apró kis csillámokkal díszítve. Tökéletes viselet bármilyen sminkhez.



Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés,tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése