2015. november 4., szerda

Avon Haul


Sziasztok,

Nemrégiben 2 Avon rendelést is leadtam,amiből az egyik már meg is érkezett.A mai bejegyzésben ezeket a rendeléseket fogom nektek megmutatni.


Amik már megérkeztek:

Avon Vérehulló Fecskefű és Forrásvíz Arctisztító Tonik

"Tonizálja és puhábbá teszi a bőrt, valamint hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket és a smink utolsó nyomait is. A vérehulló fecskefű segít javítani a bőr szerkezetét, míg a forrásvíztől puha és üfe érzetű lesz a bőr."

Őszintén szólva már nem is emlékszem,hogy miért rendeltem meg ezt a terméket. A jól bevált Garnier Micellás vizemet nem szerettem volna lecserélni, így ezt csak ilyen utazós dolognak gondoltam. Nem is fűztem hozzá nagyobb reményeket, el is feledkeztem már róla,mire megérkezett. Jól is tettem. Egyáltalán nem tartja be amit ígér,nem hogy a sminket,de az apróbb szennyeződéseket sem távolítja el. A bőrömet nagyon csípi, használata után húzó érzést kelt, valószínűleg sosem fogom többé használni. 

Értékelés: 10/3

Avon Planet Spa Herbal Steam Bath arcmaszk

"Mélytisztító agyagos arcmaszk. Ezt az arcmaszkot az orosz gőzfürdők hagyománya inspirálta, a maszk kitisztítja a pórusokat és megtisztítja a bőrödet miközben te relaxálhatsz élvezve a bergamott, a nyírfalevelek és az eukaliptusz illatát. "

Már régóta szerettem volna egy agyagos arcmaszkot, ezért is rendeltem meg ezt a terméket. A hozzá fűzött reményeimet abszolút beváltotta. Tényleg kitisztítja a pórusokat,a bőrt is megtisztítja,nagyon kellemes az illata,az arcom olyan a használata után, mint a babapopsi. Teljesen meg vagyok vele elégedve.

Értékelés: 10/10


Avon Care Light Moisture Frissítő Gélkrém

"Hatékonyan segít kisimítani és mattítani a bőrt,miközben hidratálja,frissíti és nyugtatja is. Könnyed, olajmentes formula, uborka és zöld tea kivonatot tartalmaz. Megfelelő zsíros és vegyes bőrre is."

Mindig is ódzkodtam az arckrémektől, hiszen hosszú évekig próbálkoztam már rengeteg fajtával,viszont sosem találtam meg a megfelelőt. Mindig kipattogott az arcom az összestől,mindre allergiás voltam. Mikor megláttam a katalógusban ezt a gélkrémet gondoltam mit veszíthetek, kipróbálom. 349 forintba került,így túl sok reményt nem fűztem hozzá.Rosszul tettem. Tökéletesen bevált. Mattítja az arcom,kisimítja,nyugtatja a bőröm,ahogyan azt ígéri. Naponta kétszer használom, és sosem volt még ilyen tiszta az arcom. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egy olcsó krém fog beválni,viszont nagyon örülök neki. Próbáljátok ki,ha ti is hasonló problémákkal küzdötök.

Értékelés: 10/10

Avon Care Glicerines Kéz- és Körömápoló Krém Jázminnal és E-vitaminnal

"Intenzív formulája segít a kéz természetes nedvességtartalmát visszaállítani miközben a körmök egészségesek és ragyogók maradnak."

A kézkrémeket sosem szerettem igazán, és szerencsére nincs is szükségem rá,a kezeim még a hűvösebb hónapokban sem szoktak kiszáradni. Nem bírom elviselni a krémeket a kezeimen, a körmeim miatt rendeltem csak meg ezt a terméket, ugyanis azok enyhén szólva is gyengék. Nem kellett csalódnom ebben a krémben sem. Nagyon kevés mennyiség kell belőle, és elképesztően hamar beszívódik, a felvitele után nem is érzem,hogy valamit a kezeimre raktam,kivéve az illatát, ami valami mennyei. A kezeim puhábbak lettek, a körmeim erősödtek. Azóta már újra is rendeltem ezt a terméket, ezúttal karácsonyi csomagolásban:



Avon Clearskin Pórustisztító Arclemosó Gél

"Olajmentes arctisztító gél. használatával a pórusok tisztább kinézetűek lesznek, arcbőrét pedig simábbnak és puhábbnak érezheti. "

Ezt az arctisztító gélt már másodszorra rendeltem meg,az előző Avonos bejegyzésemben olvashattok róla bővebben. 


Amik még nem érkeztek meg:


Mr. és Mrs. Frosty Hóemberes Habfürdő

Ezeket a habfürdőket egyszerűen muszáj volt megvennem,annyira megtetszett a csomagolásuk. Az egyik fűszeres vörösáfonya és narancs illatú, a másik pedig fűszeres alma. Az előbbiről illatminta is volt a katalógusban,amibe azonnal beleszerettem. Tipikusan karácsonyi illata van,amit egyszerűen imádok. A fűszeres alma változatot sajnos nem tudtam előre megszagolni, viszont biztos vagyok benne, hogy az is tetszeni fog.


Piros fürdőrózsa

Szerintem ehhez nem sok mindent kell hozzáfűznöm. Imádok ilyen fürdőrózsákat használni zuhanyzás közben,ezért rendeltem meg. 




Avon Scent Essence Wild Bergamott parfüm

"Bergamott,cédrus,teás akkordok alkotják ezt a vadóc illatot."

Sohasem rendeltem még parfümöt a katalógusból, enyhén szólva is túl vannak árazva szerintem. Ez az parfüm viszont levett a lábamról az illatmintája alapján. Imádom a citrusos illatokat,évszaktól függetlenül, így muszáj volt megrendelnem.


Selymesítő szett

Ezeket tartalmazza:
- Avon Advance Techniques Selymesítő Sampon Nehezen Kezelhető Hajra
-Avon Advance Techniques Selymesítő Balzsam Nehezen Kezelhető Hajra
-Avon Advance Techniques Selymesítő hajszérum

"Elragadóan selymes és fényes hatást ad a frizurának, segít erősebbé tenni és hidratálni a hajat, valamint segít megszüntetni a haj elektrosztatikus hatását és megelőzni a begöndörödését. Selyemproteineket tartalmaz, melyek regeneráló tulajdonságaikról ismertek, segítenek fenntartani a haj nedvességének optimális szintjét, rugalmasabbá, puhábbá, és selymesen simává varázsolják a frizurát."

A hajápoló termékekkel kapcsolatban teljesen nyitott vagyok, szinte bármit kipróbálok. Volt már szerencsém egy Avonos hajápoló szetthez, ami több, mint tökéletes volt, így gondoltam kipróbálom ezt is.


Avon Senses Winter Dreamland tusfürdő

Szokásom, hogy minden évszakban más tusfürdőt választok, éppen olyat,ami azokhoz a hónapokhoz illik. Amikor megszagoltam a katalógusban ezt a téli tusfürdőt tudtam, hogy idén ez lesz a tökéletes választás.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése