2016. január 20., szerda

InvisiBobble Traceless Hair Ring hajgumi


Sziasztok,

Már biztosan ti is találkoztatok pár helyen az Invisibobble Traceless Hair Ring hajgumival,legtöbben csak "telefonzsinórnak" emlegetik,aminek lássuk be,van is alapja. Én már elég régóta szemeztem ezzel a termékkel, viszont még egy üzletben sem láttam, a gagyi ebayes verziót pedig nem akartam kipróbálni, sok helyen olvastam róla rosszat, viszont az iparfumeria.hu -t böngészve akadt meg a szemem ezen, így nem is volt kérdés, hogy ezúttal megrendelem.


Mi is ez a termék?
Az InvisiBobble Traceless Hair Ring praktikus hajgumi abszolút forradalmi termék a hajgumik között. A különleges alakjának köszönhetően nagyon jól tartja a hajat, de mégsem nyomja el azt. Még akkor sem látható a Traceless Hair Ring hajgumi nyoma, ha egész nap copfban hordja a haját. A gumi műanyagból készült, és alakja egy végtelen spirálra emlékeztet. A hajgumi a copf körül egyenetlen nyomást fejt ki, melynek hála tartja a hajat anélkül, hogy elnyomná. Más hajgumikkal összevetve sokkal kényelmesebb a hajának. A hajszálak nem gabalyodnak bele a hajgumiba és így nem tépődnek ki. A InvisiBobble Traceless Hair Ring hajgumi megfelelő minden típusú és sűrűségű hajnak.





3 db hajgumi érkezett egy csomagban,én az átlátszót választottam, viszont szinte minden színben elérhető. Sokkal kisebb,mint amire számítottam,icipici a doboza. Jóval puhább műanyagból készült, mint amit várnánk, ennek köszönhetően könnyen nyúlik,bármilyen vastagságú hajjal elbír. Ebben én nem hittem,hogy őszinte legyek...nekem nagyon vastag hajam van,így a hajgumi választás nálam mindig is probléma volt, sosem találtam olyat,ami 1-2 használat után ne nyúlt volna ki használhatatlanra, ne tépte volna a hajam,és ne törte volna meg a hajszálaimat,ráadásul a tartás is gyenge volt. Gondolom ezzel a problémával már ti is találkoztatok,akárcsak a fejfájással,amit a túl szorosra húzott copf okozott,valamint a tépéssel, ami a hajgumi kihúzásakor kínzott.



Nos...rettenetesen meglepődtem,amikor először használtam az InvisiBobblet. Nagyon lazán raktam a hajamba, mégis nagyon erősen tartotta, nem mozdult el hosszas használat után sem. Mivel egyenetlenül tartja a hajat,nem töri meg a hajszálakat, nem hagy nyomot maga után. Tényleg érezni a különbséget egy hagyományos hajgumihoz képest. A kihúzásakor sem tépi a hajat,egyetlen szál hajacskát sem húz ki. A kontyok készítéséhez is alkalmas,nekem sokkal jobban bevált, mint a többi hajgumi,a szálak ennek a segítségével nem lógnak ki össze-vissza a kontyomból. Bár miután már használtuk, kissé eldeformálódik és kinyúlik, viszont ez a további használatban nem zavar,engem nem érdekel a formavesztés. Ha viszont titeket igen,csak érintsétek a forró bögrétekhez,vagy a radiátorhoz,esetleg fújjatok rá hajszárítóval, és pár másodperc múlva vissza is nyeri a régi formáját.


Bár az ára borsosabb a normál hajgumikhoz képest-üzlettől függően körülbelül 1500 Ft-, mindenképpen érdemes beszereznetek,ha olyan problémákkal küszködtök,mint én,ráadásul egyszerre 3 db van a csomagban, így nem is tűnik annyira soknak. Szerintem szuper befektetés,és tényleg beválik!

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése