2016. február 14., vasárnap

Avon sminkfixáló spray

Sziasztok,

Nálam manapság nincs hónap Avon rendelés nélkül, igyekszem kipróbálni a rúzsokon kívül is újabb dolgokat. A sminkfixáló spray-vel viszont már hónapok óta azt a macska-egér játékot játszottam, hogy felírtam a listára,majd kihúztam,megint felírtam,megint kihúztam. Mindig vagy drágállottam, vagy úgy gondoltam, hogy nincs rá szükségem, viszont a februári katalógusban akciós, 999 Ft-os áron jelent meg, így már véglegesen is beadtam a derekam,és megrendeltem. 



A termék egy kézreálló,fekete műanyag dobozban érkezik, 125 ml-es kiszerelésben. A szórófejen egy jól záró,átlátszó műanyag kupak helyezkedik el, így táskába dobálásra is megfelel, ha valaki esetleg nap közben is szeretne frissíteni a sminkjén. Az illata teljesen semleges, így biztosan nem fog kellemetlen érzetet okozni. Nem kapunk sok leírást a termékről, az elején is mindössze a márkanév, és a termék neve szerepel. Maga a termék egyébként szerintem nagyon pofásra sikeredett, a sötétszürke/fekete külső elegáns kinézetet ad neki.


A használata pofonegyszerű: a sminkünk elkészítése után csak behunyjuk a szemünket, 2-3at fújunk az arcunk egész területére a termékből. A felvitel után 1-2 percig kissé kellemetlen,húzó,vizes érzetet okoz, viszont ez nagyon hamar megszűnik és egész napos friss érzetet ad az arcunknak. A tartóssága bevált - sokkal jobban is,mint gondoltam- a sminkem egész nap a helyén maradt,a púderes érzetnek és kinézetnek nyoma sem volt. Még a leggyengébb pirosítómat sem kellett újra felvinnem napközben. 

A sprayt viszont nem csak így használhatjuk, én többféle módon is alkalmazom:
- sminkelés előtt primerként fújom az arcomra és csak ez után kezdődik a sminkelés 
- sminkszivacs nedvesítésére és azzal viszem fel az alapozót, így még tartósabb lesz a hatás
- sötétebb szemsmink,vagy csillámpor felvitelekor a szemhéjpúder ecsetre is fújok belőle
- smink fixálás, ami az eredeti funkciója

Összességében tökéletesen meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, sokkal többet nyújtott, mint amit vártam tőle, így biztosan szerzek még be belőle, bár a legközelebbi akciót megvárom, mert a közel 2000 Ft-os árat azért sokallom érte. Mindenképpen próbáljátok ki ti is,ha küzdötök azzal a problémával, hogy a sminketek elmozdul, vagy esetleg kopik nap közben, ez a termék remélhetőleg nektek is segíteni fog. Ha értékelnem kellene, 5/5 pontot adnék neki.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése