2016. február 11., csütörtök

JimJams Pórustisztító Tapasz


Sziasztok,

Mint ahogyan azt már a Mitesszereltávolító teszt című bejegyzésben is elmeséltem, világéletemben küzdöttem az orromon lévő mitesszerekkel. Mindig is próbáltam tenni ez ellen, viszont még soha nem találtam olyan terméket, ami megoldotta volna ezt a problémát. A JimJams Beauty márkáról már sok jót olvastam, ezért is döntöttem úgy, hogy ennek a termékcsaládnak is kipróbálom a pórustisztítóját. A mai bejegyzésben erről olvashattok. 



Egy csomagban 3 darabot kapunk a termékből, egyesével csomagolva. A használata előtt a bőrt alaposan meg kell tisztítani, majd a tasakból kivett tapaszról eltávolítani a fóliát és azt a bevizesített bőrfelületre jó alaposan felhelyezni. Innentől nincs más teendő, mint 15 percig rajta hagyni, majd eltávolítani. Én is így tettem. A felhelyezés egyszerű volt, viszont pár helyen nem tapadt rendesen a bőrömhöz,aminek szerintem az lehetett az oka, hogy nem vizeztem be a felületet eléggé, éppen csak egy nagyon picit nedvesítettem be. Sajnos nem volt nagy meglepetés, hogy nem sokat segített a tapasz. Bár rengeteg apró kis mitesszert maradéktalanul eltávolított, a nagyobbakkal még ez sem tudta felvenni a küzdelmet. Mindenesetre fogok még adni neki egy próbát, amikor a vizezésre jobban odafigyelek, bár nem hiszem, hogy az segítene a helyzeten. Ha ti apró kis mitesszerekkel küszködtök, akkor jó választás lehet ez a termék, hiszen ezekkel tökéletesen megbirkózott. A levett tapaszról készített képeken ezt láthatjátok is. 



2. használat:
A következő héten, a második próbatétel alkalmával már okosabb voltam a termék használatát illetően, így jó alaposan bevizeztem az orromat a tapasz felhelyezése előtt. Egyből rá is ragadt a bőröm minden egyes részére maradéktalanul, így azonnal reménykedni kezdtem, hogy talán a hatása is jobb lesz. Szerencsére ez be is igazolódott. Mindössze 1-2 mitesszer kivételével az összeset eltávolította, amin nagyon meglepődtem. Soha, egyetlen termék sem vált még így be,mint ez,így biztos,hogy ezentúl csak ezt fogom használni erre a célra. Ráadásul az ára is nagyon kedvező(maximum 500 Ft,az üzlettől függően), és egy csomagban egyszerre 3 darabot is kapunk a termékből. Mindenképpen 5/5-re értékelem.




Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése