2016. február 9., kedd

Batiste száraz sampon

Sziasztok,

A mai bejegyzésben a Batiste száraz samponjáról lesz szó, mégpedig a virág illatú verzióról. Szerencsére én azon emberek közé tartozom, akiknek nem zsírosodik a hajuk, így nekem a heti egy hajmosás bőven elegendő. Azzal a problémával viszont szembesülök én is két hajmosás között, hogy a hajam lelapul és elveszíti a dússágát,nem lesz tartása. Erre a problémára kerestem megoldást a száraz samponban, ugyanis sokan ajánlották már erre a problémára.



Célirányosan mentem be a Rossmannba az Aussie Miracle száraz samponját keresve, mert erről olvastam a legtöbb pozitív visszajelzést, viszont éppen kifogytak a készletből. Nem adtam fel, mindenképpen szerettem volna venni egy száraz sampont még aznap, így esett a választásom a Batiste márkára, ugyanis ez volt a második helyen a listámon az Aussie Miracle után. Igen nagy volt a választék,mindenféle illat,és kategória elérhető volt belőle, viszont engem a rózsaszín csomagolás győzött meg leginkább, így ezt vettem le a polcról. 200 ml-es a kiszerelése, így mivel heti egyszer tervezem használni, remélhetőleg jó ideig elég lesz.

Mikor hazaértem,egyből ki is próbáltam. Nem fűztem hozzá nagy reményeket, viszont szerencsére pozitívan csalódtam. A hajam egyből újra könnyű és dús lett, mintha frissen mostam volna. Azt a félelmemet is megcáfolta, hogy szárítani fog, szerencsére semmi ilyenről szó sem volt. A használat után még 2 napig dús,üde volt a hajam, így bátran merem állítani, hogy bevált. Bár eddig nem használtam más száraz sampont, így nem tudom összehasonlítani semmivel, de biztos, hogy újra fogom vásárolni, ha hosszú távon is ezt a teljesítményt nyújtja. Az egyetlen,ami nem tetszik benne, az az illata. Virágillatnak van keresztelve, de nekem inkább "öregnénis" pacsuli illatra hajaz, ezt viszont elnézem neki,legközelebb majd mást választok. Bátran ajánlom mindenkinek, aki hozzám hasonlóan azzal a problémával küzd, hogy laposodik a haja. 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése