2016. február 7., vasárnap

Rimmel Lasting Finish alapozó


Sziasztok,

Már régóta szemezgettem a Rimmel Lasting Finish alapozójával, ám sokáig nem szántam rá magam a megvásárlására, ugyanis mostanában annyi alapozót halmoztam fel, hogy muszáj volt elhasználnom őket. Viszont mikor legutóbb betértem a Rossmannba, éppen le volt árazva, így hát megvettem...tudom.


 


A csomagolása a Rimmeltől megszokott üveg,műanyag kupakkal, ami ennél a terméknél piros színben pompázik, a jelképes Rimmel koronával a tetején,az adagolója hála égnek pumpás,én ezeket szeretem a leginkább. A feliratok piros és fehér színűek. 30 ml-es a kiszerelése, ami a leggyakoribb az alapozóknál. SPF 20-at tartalmaz.


Én a 100 Ivory árnyalatot választottam, ami a legvilágosabb a termék kínálatában. Bár swatcholva ez is kicsit sötétnek tűnt, felkenve az arcra már tökéletesen illeszkedik. Az alapozóból egy pumpálásnyival is nagy mennyiséget kapunk, én két pumpányit használok az arcomra, ami bőven elegendő. A textúrája vastag, viszont könnyen kenhető, nem hagy csíkokat benne az alapozó ecset, vizes szivaccsal is tökéletesen eloszlatható. Bár teljes fedést ígér, nálam ezt nem váltotta be. Még két rétegben is átlátszottak kissé a piros foltok, pattanások, így ezekre a helyekre mindenképpen érdemes korrektort használni.


Én általában a Zoeva 104-es ecsetét használom a felvitelhez,ami egy lapos kabuki ecset, nektek is ezt ajánlom, ha ezt az alapozót használjátok, nagyban megkönnyíti a felvitelt. A termék könnyen siklik az arcon, nem ül bele a ráncocskákba és a pórusokba, így természetes és tartós a hatása még púder nélkül is, nagyon minimálisan fényesedik át még órák múltán is. A púdert viszont mindenképpen ajánlom hozzá, ugyanis ezzel nem csak az átfényesedést előzitek meg, hanem semlegesítitek azt a ragacsos érzetet is, amit az alapozó hagy a bőrön. Nekem elengedhetetlen hozzá a púder, mert a ragacsossága rettenetesen zavart, viszont ez szerencsére megszüntette a problémát.

Összességében meg vagyok elégedve ezzel az alapozóval, bár a fedésétől többet vártam,a ragacsosságra pedig egyáltalán nem is számítottam. Szerencsére mindkét problémán lehet segíteni, így ezeket nem is tartom szem előtt. A terméket beszerezhetitek a Rossmann,Dm és Müller üzletekben, valamint a nagyobb hipermarketek sminkes standjainál. Az ára körülbelül 2500 Ft.



Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése