2016. február 4., csütörtök

Első benyomás | Oriflame termékek


Sziasztok,

Az Oriflame márkát már rég kinéztem magamnak, viszont most adódott először alkalmam rendelni is tőlük, azonnal le is csaptam pár dologra. Ebben a bejegyzésben megosztom veletek az első benyomásom a rendelt termékekről.


 


Elsőként egy ajakbalzsamot választottam. 3 változatban volt elérhető. Málnás,epres és meggyes. Én az epres mellett adtam le a voksom, ugyanis ennek volt a legszebb,legszolidabb színe. Sajnos ezt az ajkakon már nem adja vissza. A hidratálása közepes, elég vékony rétegben lehet csak felvinni,a textúrája elég kemény, így az ujjainkkal kell egy kicsit puhítani a felvitel előtt. Meg vagyok vele elégedve, mert nem vártam hatalmas hidratálást. Rúzsok alá szánom használni, oda tökéletes lesz. Ráadásul mennyei eper illata és íze van.


A következő választásom az Oriflame univerzális balzsama volt. Már rengeteg helyen találkoztam ezzel és olvastam róla, így ez volt az a termék, amit mindenféleképpen meg szerettem volna venni. A fekete ribizlis változatra tettem a voksom. Nem kellett csalódnom. Először az ajkaimon próbáltam ki, amiket pillanatok alatt olyanra puhított és hidratált, amilyenek talán még sosem voltak. Kipróbáltam ezután a könyökömön,és az alkarom pár száraz részén, ahol szintén beváltotta azt, amit ígér. A termék maga nagyon puha, egyszerű a felvitele, nagyon kevés mennyiség is elegendő belőle.  Az illata nagyon kellemes,az íze semleges. Jól záródik, abszolút táskabarát. Egyszerűen beleszerettem, bátran ajánlom bárkinek!


A katalógusban volt egy szappanból és egy kézkrémből álló szett hihetetlenül olcsón, mindössze 399 Ft-ért, így hát kihagyhatatlan ajánlat volt számomra. A papíron szereplő illatminta teljesen meggyőzött. Elsősorban a kézkrém miatt rendeltem meg, ami be is váltotta a hozzá fűzött reményeimet. Az illata nagyon finom, elég vastag krém, viszont enyhén vizes hatású, így könnyen eloszlatható a bőrön és pillanatok alatt beszívódik. Nagyon jól hidratál, pillanatok alatt pihe-puhák lettek a kezeim, és az illat is érezhető volt még 1-2 óra elteltével is. Biztosan a táskámban hordom majd tavasszal. :)
A szappannal sajnos nincsenek ilyen jó tapasztalataim. Az illata ugyanolyan, mint a kézkrémé, viszont jóval erősebb, így már ebből következtettem arra, hogy bizony sajnos tele van parfümmel. Azért egy próbát adtam neki. A szemem rettenetesen csípte, húzta a bőröm, a sminket nem távolította el maradéktalanul. A használata után egyből hidratálnom kellett az arcom, annyira kiszárította. Kézmosó szappannak viszont talán jó lesz, bár a kezeim is eléggé szárítja. Nem ajánlom.


A következő választásom egy Nature Secrets tusfürdő volt. Talán ezen dilemmáztam a legtöbbet, ugyanis olyan választék volt az illatokból, hogy szinte lehetetlen volt választanom. Végül a málnás-mentás illat mellett tettem le a voksom, ami egy radírozó, frissítő tusfürdő, amilyet már régen ki szerettem volna próbálni, így nem húztam tovább ezt a várakozást. Az illata olyan, mint a friss málna és menta keveréke, imádom, nagyon kellemes vele a zuhanyzás,tényleg frissít,a radírozó szemcséi is pont megfelelő méretűek, és jól teszik a dolgukat. Ebből biztosan fogok még beszerezni más illatban is. 


Természetesen nincs rendelés rúzs nélkül, így ki is választottam ebből a katalógusból is kettőt. Az egyik ez a Very Me Lip Addict ajakrúzs a Mocha Dream árnyalatban, amiben sajnos hatalmasat kellett csalódnom. Egy Avonos Color Trend rúzshoz hasonló minőséget vártam, amit sajnos nem kaptam meg. Ez a termék inkább hasonlít egy színezett ajakbalzsamhoz, mint egy ajakrúzshoz. Formátlan, a felvitele nagyon nehéz a túl puha állaga miatt. A pigmentáltságát még közepesnek sem mondanám. Amit a képen láttok, az 3 réteg a termékből, és még így sem fedte be az ajkaimat teljesen. Cseppet sem tartós, 1 órát sem bírt ki úgy, hogy ne kopott volna le teljesen. A fent maradt termék pedig elkenődött. Talán egy világosabb, nude árnyalatban lenne ez elfogadható színezett ajakbalzsam gyanánt, viszont így egyáltalán nem állja meg a helyét.


Az utolsó termék, amit rendeltem -és egyben a kedvencem- egy The One Very Me ajakrúzs a Taupe Delight árnyalatban, amibe teljesen beleszerettem, bár az előző rúzs után nem sok reményt fűztem hozzá,ám amikor kibontottam, már akkor láttam, hogy ez a termék teljesen más. Keményebb az állaga, a formája tökéletes ahhoz, hogy probléma nélkül felvigyük az ajkainkra,még kontúrceruza sem szükséges alá. Elég krémes, könnyes siklik az ajkakon, tökéletesen fed egy rétegben is, nagyon jól pigmentált. A tartóssága is elég jó, bár az evést nem bírja, az ivással még megbirkózik. Nálam biztosan ez lesz a közeljövőben a favorit, a színe tökéletes a hétköznapokra,ráadásul még jól is záródik, így táskabarát darab. Se nem matt, se nem fényes. Ebből biztosan beszerzek több színben is.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése