2016. március 16., szerda

Body Collection pirosító

Sziasztok,

A mai bejegyzésben a Body Collection mono pirosítójáról lesz szó.



Ezelőtt még sosem volt dolgom a Body Collection márkával, ezt a darabot is ebayről szereztem be,nem tudom,hogy nálunk kapható-e. Mindenképpen szerettem volna venni egy új rózsaszín pirosítót, így gondoltam az oldalon nézek körbe. Sikerült is találnom egy brit eladót, akinek a szállítási határideje igen csak kecsegtetőnek tűnt (utálok várni),így hát azon nyomban meg is rendeltem. A "Rose"  árnyalatot választottam. Szerencsére tényleg elképesztően gyors volt a szállítás, egy hét múlva már a kezemben is tarthattam.


Azon akadt meg először a szemem, hogy mekkora a termék. Sokkal kisebbre számítottam, ez biztosan nagyon sokáig elég lesz,kb. akkora,mint a tenyerem. Egy átlátszó,műanyag csomagolást kapott, amiről nem is ejtenék szót,ha nem lenne ennyire rossz. Jó benne, hogy masszív, abszolút táskabarát, viszont egyszerűen lehetetlen kinyitni. Nekem puszta kézzel még egyszer sem sikerült, mindig valami lapos, kemény eszközt kellett keresnem,hogy fel tudjam feszegetni. Így cipelni nem igazán érdemes, hacsak nem pakolunk mellé valamit,amivel a nyitást is megkönnyíthetjük.

Maga a pirosító egyszerűen csodálatos. Égetett,gyönyörű színe van,enyhe fénnyel. Annyira pigmentált, hogy elég egyetlen egyszer egy picit beleérinteni az ecsetünket,és bumm! Még vigyázni is kell vele, nehogy túlzásba essünk a mennyiséget illetően. A tartóssága is jó,5-6 órát simán kibír frissítés nélkül, ez után viszont érdemes egy újabb réteget felvinni,mert a fényét elveszíti.

Összességében a termékkel meg vagyok elégedve,sokkal jobb is,mint amire számítottam, a mennyisége is jóval több, mint amennyit el bírnék használni. Csak az a fránya csomagolása ne ilyen lenne.

Ti próbáltátok már a BH Cosmetics márkát? 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése