2016. március 19., szombat

L’oréal Paris Elseve Nutri-Gloss Luminizer





Sziasztok,

Én is bekerültem azon szerencsések közé, akik tesztelhették a L’oréal Paris Elseve Nutri-Gloss Luminizer samponját és balzsamját.A mai bejegyzésben ezekről lesz szó.



Amit ígér:
A haj minden nő éke, a fényes, ragyogó haj pedig mindenkit megszépít. Ha a haj fakó, egészségtelen, a fény nem tükröződik vissza. A L’Oréal Paris legújabb Elseve termékcsaládja a fakó haj ellen harcol. Glycogellel és selyem elixírrel gazdagított összetevőjével segít eltávolítani a fény visszatükröződését akadályozó szennyeződéseket. A hajszálat ragyogó ápoló rétegbe vonja, mely nem nehezíti el a hajat és fokozza a fény visszatükröződését. Az eredmény: Hosszan tartó, ragyogó fény, csodálatos lágyság. Garantáltan senki nem tudja levenni szemét fényes hajadról!

Mivel a hajam már körülbelül 7 éve folyamatosan festem,átesett már mindenféle szőkítésen, szinte nem volt olyan procedúra, amit én ne próbáltam volna ki .Őszintén, nem is igazán sajnáltam sohasem, hiszen szerencsére nagyon dús, vastagszálú hajam van, így bírja a strapát rendesen. A fakóságával azonban mindig is voltak problémáim, a sok kémia hatásnak köszönhetően elveszítette a fényét. Reménykedve vetettem bele magam a termékek tesztelésébe, bizakodva a hatásukban. Bár a hajam már viszonylag egészséges, a hátsó részeken azért még akad 1-1 szárazabb rész, bár az olló sokat segített a helyzetemen. 

Már az első hajmosás közben rögtön érezhető volt,hogy egyik termék sem nehezíti el a hajat, nem lapítja le, bár sokat nem is segít ezen, nekem ugyanúgy a hajmosást követő 4-5. napon kezdett el laposodni a hajam. Már a sampontól nagyon lágy lett a hajam, élmény volt megtapintani, a balzsam pedig csak hab volt a tortán. Rendlívül puha, fényes lett tőle a hajam, a kifésülhetőségen is segített. Az illata is plusz pont, nagyon finom, nekem málnára emlékeztető illata van, bár sajnos nem marad meg túl sokáig a hajon.

Ha ti is küzdötök a fakó,fénytelen hajjal, mindenképpen adjatok egy próbát ezeknek a termékeknek,megéri.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése