2016. április 10., vasárnap

Avon Planet Spa Oriental Radiance termékek


Sziasztok,

A mai bejegyzésben az Avon Planet Spa Oriental Radience termékcsalád három termékéről, az arctisztító gélről, az arcradírról és az arcmaszkról lesz szó.




Bőrszabályozó arctisztító

Mivel már éppen kezdtem kifogyni az arctisztítómból, újat kellett választanom, ezúttal erre a Planet Spa verzióra esett a választásom. A kialakítása fogott meg leginkább, imádom ezt a pumpás kiszerelést,éppen annyi terméket is ad, amennyi kell. Távol-keleti fehér teát tartalmaz,ami energiával tölti fel,és ragyogóvá varázsolja a bőrt. Éppen csak egy cseppnyi kell belőle, nagyon hamar,szépen felhabzik,megkönnyítve ezzel a tökéletes eldolgozást. Mindössze fél percet vesz igénybe a használata, miután leöblítettem, az arcom pihe-puha és selymes. Átlátszó,gél állagú a termék,bár a tea illatát én nyomokban sem érzem, inkább a frissen nyírt fű illatára emlékeztet,amit mellesleg utálok,de elnézem neki. 150 ml-es a kiszerelés, biztosan jó darabig elég lesz,még így is,hogy napi 2x használom.


Az arcradír szinte ugyanazokat az összetevőket tartalmazza, mint az arctisztító,mégis sem az illata,sem a színe nem hasonlít testvéréhez. A termék hófehér,viszonylag vastagabb,kemény állagú,közepes méretű szemcsékkel, amikből viszont bőven találunk a termékben. Ebből is nagyon kevés kell, könnyen siklik az arcon, nagyon kevés időt vesz igénybe a használata. Mint azt már említettem, a szemcsék közepes nagyságúak,amik tökéletesen eltávolítják az elhalt hámsejteket a bőrről,én ezt a szemcsenagyságot (van ilyen szó?) szeretem a legjobban. Miután felvittük az arcra,meg kell várni amíg megszárad (nálam ez sosem telt több időbe 20-30 másodpercnél),majd lemosni. 75 ml-es a kiszerelése,így ez is hosszútávra elég,heti 1-2 alkalommal használom.


Ennek a lehúzható arcmaszknak az illata már hasonlít az arctisztítóéhoz, a színe teljesen megegyezik,az állaga sűrű,ragacsos. Vékony rétegben kell felvinni a száraz,megtisztított arcbőrre,elkerülve a szemkörnyéket és a haj vonalát. 20 perc elteltével már egybefüggően le is húzhatjuk. Legalábbis ezt ígéri. Nekem sajnos egyszer sem sikerült az egészet lehúzni egészben,itt-ott maradtak kis cafatok,viszont ezeket vízzel könnyen és gyorsan el lehet távolítani. Amíg az arcon van nem tapasztalhatunk húzó,kellemetlen érzést,viszont én egy kis bizsergést éreztem. Kifejezetten örültem neki, szeretem érezni,hogy nem csak úgy ott van a termék az arcomon, hanem valamit csinál is. A pórusaim szépen kitisztította, selymes, puha bőrt eredményezett. Neki is 75 ml-es a kiszerelése, heti egyszer alkalmazom.

Ha szeretnétek ti is selymes,puha arcbőrt, akkor érdemes kipróbálnotok ezt a termékcsaládot, nekem beváltak, egészen megszerettem őket. A képek feletti nevekre kattintva elérhetitek őket az Avon weboldalán.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése