2016. április 7., csütörtök

Glamour Napok | 2016 Tavasz

Sziasztok,

Hát, újra eljött az idő,megkezdődtek a 2016 tavaszi Glamour Napok. Természetesen ebből én sem maradhattam ki, rengeteg kuponkedvezményt kihasználtam. Jártam jó pár üzletben,például Müller,Rossmann,DM, Pupa,H&M,NewYorker,és a fene tudja, hogy merre jártam még,de rengeteg cuccot sikerült beszereznem, a mai bejegyzésben ezeket osztom meg veletek.



Smink:

Kezdjük is a sminktermékekkel,tudom, hogy erre vagytok a leginkább kíváncsiak. Beszereztem egy nagy kedvencem, a Bourjois Healthy Mix alapozóját,ugyanis éppen most fogytam ki belőle. Vágytam viszont egy könnyedebb állagú alapozóra is,most,hogy megérkezett a tavasz, nem szeretném túlterhelni a bőröm. Ezért is került a kosaramba az Alverde Pure Teint Makeup alapozója,amiről még csak nem is hallottam azelőtt,viszont a gyönyörű kis üvegcsével megvettek kilóra, így erre esett a választásom,ráadásul alapjában véve is elég olcsó volt,kuponnal meg pláne. Az egyetlen negatívuma, hogy nem pumpás az adagolója,de ha beválik, ettől boldogan eltekintek. A Maybelline Baby Skin primerét már réges rég kinéztem magamnak, viszont már elfeledkeztem róla, de ez alkalommal nem tudtam otthagyni. Amint megláttam,jött is velem. Szemöldökformázás terén már szerettem volna újítani, viszont a Glamour napokra tartogattam a vásárlást, így be is szereztem az Essence Eyebrow Stylist Setjét. Évekkel ezelőtt már használtam,viszont akkor a szőkéknek való kiadás volt meg,most megvettem a barnát,remélem legalább annyira jó lesz,mint az volt. Egy zselés szemöldökformázót is szerettem volna, az Essence Eyebrow Gel került a kosaramba. Ettől a márkától szereztem még be az All About Matt! fixáló púdert is. Jó ideje a Lovely Pump Up Curling Mascara a legjobb barátom az alsó szempilláim mindennapi festésére, ezért ebből is vettem egy újabb darabot, ez mellé szereztem be a Rimmel Kate Moss szempillaspirált, amit a felső szempillasorra szántam. Korrektorokkal most jócskán el vagyok látva, viszont a Miss Sporty Perfect Stay korrektoráról annyi jót hallottam, hogy egyszerűen neki is velem kellett jönnie. A Catrice Blush Artist pirosító triója is nagyon hívogatott, és mivel ilyen színeim még nem voltak,hát...tudjátok. A Claire's 3in1 alapozóját is megvettem,viszont valamivel sötétebbet a bőrömnél, így ezt kontúrozáshoz szántam. A végére hagytam a kedvencem. El sem tudom mondani, mióta vágyom már egy Pupa I'm Matt Lip Fluidra,így nem volt kérdés, hogy beszerzem, ha már egyszer végre lehetőségem adódott rá, hogy végre eljussak egy Pupa üzletbe.


Haj:

Hajápolás terén nem sok mindent vettem,túlságosan sok samponom és balzsamom gyűlt össze ahhoz,hogy újakat vegyek, viszont anyukámnak vettem egy Schauma 7Herbs gyógynövényes hajsampont, ugyanis ez a nagy kedvence. Bár még nem jött el a hajfestésem ideje, gondoltam jobban járok,ha 1 áráért veszek kettőt most,és inkább tartogatom,minthogy a következő festés előtt vegyek drágábban. Ezért is szereztem be a L'oreal Casting Créme Gloss hajfestékéből kettő darabot. A Batiste száraz samponomba annyira beleszerettem, hogy muszáj volt újat vennem, viszont éppen kifogytak a készletből,így vettem helyette egy ISANA ,és egy Schauma Cotton Fresh száraz sampont. Biztosan jó darabig elég lesz.


Arc:

Arcápolás terén sem estem túlzásba. A JimJams Beauty pórustisztító tapaszáról már olvashattatok korábban a blogon, így tudjátok,hogy mennyire szeretem, 2 doboznyi jött velem ezúttal. A Pupa sminklemosó kendője is a kosaramba került, mindenképpen szerettem volna megtapasztalni a különbséget a drogériás termékek,és ez között. Mivel megérkezett a jó idő, az arcom kifényesedése is egyre nagyobb problémát jelent, ennek orvosolására vettem 2 csomag Rival De Loop Anti Shine mattosító papírt. A JimJams Beauty uborkás lehúzható maszkjával mindig is szemeztem, ezúttal nem gondolkodtam a vásárláson,jött velem. Ezeken kívül még egy 60 dbos ISANA vattakorong csomagot is vettem,ugyanis azokból sosem elég. 

Ruhák:

Ruhák terén is begyűjtöttem pár dolgot. Vettem 4 db basic, rövidujjú pólót,valamint 3 db basic ujjatlant. Mind egyszínűek, alapdarabok. Egy szürke, "pikkelyes" slip on cipő is hazajött velem.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése