2016. november 21., hétfő

PinkPanda Haul & Első benyomások



Sziasztok,

A mai bejegyzésben megosztom veletek, hogy miből állt a legutóbbi Pink Panda rendelésem, valamint az első benyomásom is olvashatjátok a termékekről. Tartsatok velem!






A Sleek márka kontúr palettájával már régóta szemeztem, viszont eddig mindig készlethiány volt belőle, amikor meg akartam rendelni. Ezúttal viszont éppen elérhető volt, úgyhogy egyből le is csaptam rá. A csomagolása a márkától már megszokott matt fekete műanyag, melynek közepén csillog a Sleek felirat. Kinyitva a terméket egy, az egész fedőlapot elfedő tükörrel találjuk szembe magunkat, ami szerintem igen kompakttá, és még praktikusabbá teszi a duót. A bronzosítóba nyúlva az tűnt fel először, hogy mennyire könnyed, puha a textúrája, pigmentáltsága sokkal erőteljesebb, mint vártam. Féltem, hogy narancssárga tónusú lesz, ugyanis ezzel kapcsolatban egyetlen a termékről olvasott visszajelzésben sem kaptam információt. Szerencsére kellemesen csalódtam, narancssárgának nyoma sincs, cserébe egy meleg tónusú, hamvas színt kapunk, mely a bőrre felvive nagyon természetes hatást kölcsönöz. A highlighternél külön örültem annak, hogy nem vitték benne túlzásba sem az arany, sem pedig a bézs színt, a kedvenc fehér árnyalatomat kaptam-amit manapság már nehezen találni. A másik hatalmas pozitívum, hogy nem pakolták tele nagy csillámokkal, ami képes természetellenessé tenni a végeredményt. Így elsőre meg vagyok elégedve velük, szépen,egyenletesen eldolgozhatóak,s bár maga a termék sokkal kisebb, mint azt vártam volna, a pigmentáltságnak köszönhetően ennek ellenére biztosan sokáig elég lesz. Ide kattintva rendelhetitek meg, 2.390 Ft-ért.





Mint azt már tudjátok, a sminkrutinomban számomra az egyik legfontosabb lépés a szemöldököm formázása. Mindig gél-, és porállagú termékeket használtam erre a célra, úgyhogy ideje volt végre egy ceruzát is beszereznem. A Golden Rose márkától választottam találomra egy színt - No. 305-, ugyanis valljuk be, a weboldalon közzétett képek segítségével nem megyünk sokra, ott az összes árnyalat szinte ugyanolyannak tűnik. Amint megérkezett a csomag, ezt bontottam ki először, ugyanis már kíváncsi voltam mennyire lőttem mellé. Szerencsére ismét kellemesen kellett csalódnom, egy meleg, középbarna tónust tarthattam a kezeim között, ami számomra a tökéletes. A termék egyébként rendkívül krémes, egyszerű vele dolgozni, viszont annyira pigmentált, hogy érdemes vele vigyázni, mert nagyon könnyen túlzásba eshetünk vele. Ide kattintva tudjátok megrendelni 790 Ft-ért.





A weboldalt böngészve találtam rá erre az 5 termékből álló rúzskollekcióra, mely a Naked Mattes nevet viseli. A nude ajkak imádójaként nem is volt kérdés, hogy a kosaramba kerüljön-e. A szett kizárólag természetes színekből áll, mindegyik matt,ami ugyebár plusz pont. A kollekció egy kis dobozkában érkezett,s ahogy kibontottam és felkentem a kezemre a színeket, sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy az árnyalatok alig-alig különböznek egymástól. Az öt árnyalatból négy rózsaszín,s van egy kakukktojás, ami egy sárgás árnyalatú barna. Felvive sem szembetűnő a különbség a termékek között. A minőségük egyébként meglepően jó, nagyon krémesek, könnyű őket felvinni,a kontúroknál azonban figyelni kell,ugyanis nem elég 'hegyes' a kialakításuk ahhoz, hogy gondtalanul dolgozzunk velük. Nem teljesen száradnak mattra, marad egy kis szatén fényük, bár engem ez személy szerint nem zavar, ugyanis ennek köszönhetően nagyon kényelmes a viseletük, valamint az ajkakat sem szárítják. Ugyanennek hála, viszonylag hamar le is kopnak. Ide kattintva tudjátok megrendelni 2.490 Ft-ért.






A Naked Mattes mellett rátaláltam a Noir Mattes nevezetű, szintén 5 db termékből álló rúzskollekcióra is, ami az előbbivel ellentétben sötét, igazi őszi-téli színeket tartalmaz, ami nálam szintén telitalálat, így Ő is azonnal a kosaramba került. A szettben főként a burgundi, a piros és a lila színek dominálnak, a testvérével ellentétben ez a kollekció valóban változatos, a színek csak nagyon minimális mértékben hajaznak egymásra. A textúrájuk, tartósságuk teljesen megegyezik a nude variációkkal,viszont ezeknél sokkal nagyobb hátrányt okoz a rúzsok kerekded formája. Én nem használtam ajakceruzát a felvitelükkor,ugyanis a termékek valódi árnyalatát szerettem volna megmutatni nektek-amin ugyebár az alájuk kerülő ceruza képes változtatni-,így én egy rúzsecsettel könnyítettem meg a saját dolgom. Összességében meg vagyok elégedve a szettel, beválalósabb napjaimon biztosan ezeket veszem majd elő. Ide kattintva tudjátok megrendelni 2.490 Ft-ért.




Biztosan ti is láttátok már az I Heart Makeup márka Chocolate palettáit, egy ideig rengeteg oldalon szinte mást sem lehetett látni. Én is azok közé tartoztam, akik egyből beléjük szerettek, viszont szokásomhoz híven addig nem rendeltem meg, amíg akkora volt a felhajtás körülötte-azt viszont nem tudom megindokolni,hogy miért csinálom mindig ezt,de legyen akár film,akár zene,bármi,addig nem foglalkozom a dologgal,amíg mindenki más igen. Most viszont elcsendesedtek körülötte a kedélyek, így ideje volt belevetnem magam a válogatásba. A Naked Chocolate volt az egész kollekción belül az, amelyiknek a legkevésbé tetszett a külseje -fehércsoki,fújj-, viszont a tartalmát tekintve ebben találtam rá a számomra leginkább kihasználható árnyalatokra, így a csomagolással nem törődve erre esett a választásom. Ahogyan azt már többször említettem a blogon, a földszínek, az arany, és a zöld mélyebb árnyalatai a kedvenceim, ebben a palettában pedig mindezek megtalálhatóak, így nem volt olyan nehéz a választás. 


A termék csomagolása erős műanyag, ami igazán táskabaráttá teszi. Belül először az egész felső borítást elfedő tükröt találunk. A  16 szemhéjpúdert egy műanyag lap fedi,rajta az árnyalatok neveivel. A színösszeállítást egyébként nagyon eltalálták, 6 matt és 10 csillámos,egymáshoz tökéletesen passzoló árnyalat kapott benne helyet,melyekkel a variációk száma szinte végtelen,legyen szó akár nappali, akár esti sminkről. Az alapvető kiemelő és satírozó színek is szerepelnek, amit én minden egyes palettától elvárok. A púdereket ecsettel,de akár az ujjainkkal is felvihetjük. Egyáltalán nem porzanak, erősen pigmentáltak és könnyű eldolgozni őket, így lerövidítve a sminkelésre szánt időt. Persze minden egyes árnyalat építhető, használhatjátok őket nedvesen is,így metálosan fénylő végeredményt érhettek el. Én több, mint elégedett vagyok ezzel a palettával, biztosan rengeteget látjátok majd rajtam ezeket a színeket. Ide kattintva tudjátok megrendelni 3.390 Ft-ért, ide kattintva pedig válogathattok a többi Chocolate paletta közül.


Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, tartsatok velem legközelebb is!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése