2016. december 13., kedd

Colourpop SuperShock szemhéjpúderek


Sziasztok,

Pár közösségi felületen már említettem Nektek, hogy a Colourpop szemhéjpúdereit régóta ki szeretném próbálni. Nos, amint az egyik kedves olvasóm pár hónappal ezelőtt megörvendeztetett azzal a hírrel,hogy a Colourpop hivatalos oldala már világszerte szállítja a rendeléseit, én azonnal ki is használtam a lehetőséget. Már jó ideje a kezeim között tarthatom a termékeket, úgyhogy igazán kiforrott véleménnyel rendelkezem róluk. A mai bejegyzésben 11 színt is bemutatok Nektek!




Amint azt már feljebb említettem, a termékek a Colourpop.com oldalról származnak. Darabja 5 amerikai dollárba kerül (kb. 1500 Ft),így elég kedvezőnek mondható,drogériás kategória. A szállítási költség változó, sajnos nem emlékszem az én rendelésemnél mennyi volt pontosan,viszont abszolút nem volt borsos ára (akkor le sem adtam volna a rendelést). Nemzetközi szállításnál most 50$ felett ingyenes szállítást biztosítanak.

A termékek mind egy-egy aranyos kis dobozkában érkeztek. Mindegyik teteje fehér,letisztult,mindössze a márka és a kollekció neve díszíti. Egy kivágott körön keresztül láthatjuk, mit is rejt a csomagolás. A dobozok oldala gyönyörű türkiz. A szemhéjpúderek csomagolását személy szerint imádom. Annyira egyszerű, mégis gyönyörű, minőségi hatást kelt. A fehér kis kör alakú tégelyek műanyagból készültek, tetejükön egy átlátszó, szintén műanyag 'kivágással.' A termék alján lévő matricán találjuk az árnyalat nevét. 

Arra nagyon oda kell figyelni, hogy a csavaros tetőt mindig alaposan visszazárjuk, hiszen krémes állagú termékekről van szó,nem megfelelő zárás esetén kiszáradhatnak. De térjünk is rá a lényegre. Mindegyik szín ugyanazt a nyomott mintázatot viseli (amit alább láthattok),s már első ránézésre is látszik, hogy mennyire puha, krémes állaggal rendelkeznek. Erről a termékre nyúlva egyből meg is bizonyosodtam. A pigmentáltságuk egytől-egyig hihetetlenül jó, ennyire erős színt egy belenyúlással még soha, egyetlen terméknél sem tapasztaltam. A vajas állagnak köszönhetően könnyen siklik a bőrön, pofonegyszerűen felvihető. Szemhéjalap nélkül is reggeltől-estig a helyén marad,bár tartottam tőle az állaga miatt, hogy össze fog ráncosodni és csúszkálni a szemhéjamon, viszont semmi ilyennek sem volt nyoma egyetlen árnyalatnál sem. Nagyon gyorsan és könnyedén eldolgozhatóak, egyáltalán nem kell velük pepecselni. Reggeli sietős készülődésnél a legjobb választás. Csak felviszek belőle egy keveset az egész szemhéjra, a széleket eldolgozom,és már kész is a szemsminkem. Az ujjbegyeinket használva a legkönnyebb felvinni őket,viszont szintetikus ecsetet használva sem okoznak problémát,más ecsetekkel viszont ne is próbálkozzatok, nem fognak működni. Ezért aki nem szeret ujjal belenyúlkálni a szemhéjpúderekbe, annak nem ajánlom.

Én IMÁDOM mind a 11 árnyalatot,ami a birtokomban van,bátran merem őket ajánlani bárkinek(akinek,mint azt már említettem,nem jelent problémát a belenyúlkálós megoldás). Magasan verik a magasabb árkategóriájú termékeket. Akkor lássuk is őket:

DOE-A-DEER

A Doe-A-Deer bár a dobozában egy nagyon intenzív sötétbarna,majdnem fekete árnyalatnak látszik, felkenve megmutatkozik benne egy gyönyörű, mély lila tónus. Maga a termék egyébként matt, én sokszor dobom fel vele a satírozást egy sötétebb,füstös sminknél.

HAMMERED

A Hammered egy csodálatosan szép, fényes olívazöld árnyalat egy kis arany tónussal megbolondítva. Zöld szeműként imádom ilyen színekkel kiemelni a tekintetem, így nem is volt kérdés, hogy ő is a kosaramban landol. Amint a képen látjátok, ez a darab sajnos kicsit sérülten érkezett meg hozzám, viszont ez nem jelent semmilyen akadályt a használatában.

HUSTLE

A Hustle egy fényes középlila (van ilyen szín?) árnyalat.Én szeretem az alsó szempillavonalam ilyen színnel kiemelni(ha zöld szeműek vagytok,Ti is próbáljátok ki),ezért is választottam ezt az árnyalatot. 

I SPY

Az I Spy a kedvencem az összes közül. Egy matt, világosbarna árnyalatról van szó. Számomra ez a legtökéletesebb satírozó szín,ha egy világosabb sminket viselek. Rengeteget használom, lassan ideje lenne beszereznem egy újat. 

KATHLEENLIGHTS

A Kathleen Lights nevet viselő árnyalatot egyszerűen muszáj volt megvennem. Kathleen az egyik kedvenc youtuberem, így őszintén szólva akkor is a kosaramba raktam volna a terméket, ha egyáltalán nem tetszene, viszont egy gyönyörű,fényes bronzos arany árnyalatról van szó,ami az egyik kedvencem az egész szemhéjra felvive. 

LA LA

A La La egy gyönyörű, fényes rose gold árnyalat,tele icipici fehér csillámokkal, amik alig észrevehetőek, viszont mégis hatalmasat dobnak a finishen.Kiemelésre, és az egész szemhéjra felvive is gyönyörűen mutat, én néha a szemöldökcsontra is ezt használom.

LOVELY

A Lovely hasonlít a KathLeenLights árnyalatához, viszont ez valamivel világosabb, és barnásabb tónusú. A swatch a képen sajnos nemigazán adja át a színét, viszont a tégelyben azért látszik,milyen is valójában. Nagyon szépen mutat az egész szemhéjra felvive. Amint látjátok,sajnos ez is összetörve érkezett,viszont ha az ujjunkkal visszük fel, ez semmiben sem akadályoz, vagy ront a minőségén.

MITTENS

A Mittens egy matt, sötétbarna árnyalat egy kis szürkés tónussal vegyítve. Füstösebb sminknél satírozni kiváló választás,valamint a külső szemzug kiemelésére.

MOONING

A Mooning egy erőteljes,piszkos rose gold árnyalat,fényes finishhel. Én imádom csak úgy magában felvive az egész szemhéjra,csak a széleit kicsit elsatírozva. Számomra igazi mindennapos,visszafogott viselet, mégis a tekintetre helyezi a hangsúlyt. Kék szeműeknél különösen jól mutat.

SEQUIN

Számomra a Sequin a Mooning és a La La tökéletes keveréke. Fényes rose gold,tele pici fehér csillámokkal. Ugyanúgy hordva, mint a Mooning árnyalatot, vagy egy kis füstösítéssel kiemelve gyönyörűen mutat.

WHITE

A White nevezetű árnyalat ha jól tudom, most már Tassel néven kapható. Ez egy gyönyörű fényes fehér árnyalat tele pici fehér csillámokkal. Tökéletes kiemelésre, igazi alapdarab! Én highlighterként is szoktam használni.


Nektek melyik árnyalat a kedvencetek?
Próbáltatok már valamit a márkától?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése