2017. május 26., péntek

Colourpop Haul & Lip Swatches


Sziasztok!

Amikor megláttam, hogy a Colourpop weboldaláról végre világszerte ingyenes a kiszállítás, természetesen muszáj volt leadnom egy rendelést. A mai bejegyzésben megmutatom nektek,mik kerültek a kosaramba!


Mivel a Supershock szemhéjpúderekből már bevásároltam, úgy éreztem ezúttal ideje kipróbálni a rúzsokat. Összesen 7 darabot választottam ki, matt, krém, szatén, fényes és gyöngyház végeredményűekből egyaránt. A rendelésem mellé kaptam ajándékba 2 mini kiszerelésű Ultra Satin Lip-t.


Mielőtt megmutatnám az árnyalatokat, beszéljünk kicsit a termékekről. A Lippie Stixek mind fehér, műanyagból készült tubusokban kaptak helyet,rajtuk ezüst felirattal díszeleg a Colourpop felirat. A tetejüket levéve, kitekerős megoldással jutunk a rúzsokhoz. A matt, fényes, és krémes végeredményűek mind gyönyörűen pigmentáltak, a felvitelük pofonegyszerű ajakkontúr nélkül is. Egy rétegben is tökéletesen fednek, nem kenődnek szét huzamosabb idő után sem. Közepesen tartósak, az ivást bírják, viszont evés után ajánlatos újra felvinni őket, mert az ajkak belsejénél bár egyenletesen kopnak, de veszítenek a pigmentáltságukból. Egyáltalán nem szárítanak, nem ragacsosak, órák múlva is ugyanolyan kényelmes a viselésük, mint a felvitelkor.
A "Wet" nevezetű, gyöngyházfényű árnyalat nem vált a kedvencemmé. Szerintem önmagában nem állja meg a helyét, ahhoz nem elég pigmentált, de egy szájceruzával alatta gyönyörűen mutat. Krémesebb textúrájának köszönhetően nem mondható túl tartósnak, egész napos viseletre nem ajánlanám.


Az Ultra Satin Lip elnevezésű termékek szájfényekhez hasonló csomagolásban érkeznek. Az átlátszó aljuknak köszönhetően látjuk, milyen színű terméket tartunk a kezünkben. Az ezüst színű tetejüket levéve, egy pufi, szőrös applikátorral tudjuk felvinni a terméket, amitől én először megijedtem, de kellemes meglepetésként ért, mennyire könnyű, és precíz vele a felvitel. A pigmentáltságuk a Lippie Stixekhez hasonlóan rendkívül erős, egy rétegben is tökéletesen fednek. Nem hagynak maguk után ragacsos végeredményt, erősen tartanak, az ivást bírják, evés után minimálisan kopnak. Nagyon kényelmes a viselésük, nem szárítanak, nem ragacsosak, a krémes textúrájukat hosszú ideig megtartják.




Chi Chi: egy gyönyörű, enyhén pirosas narancssárga,matt árnyalat.
Aquarius:  krémes végeredményű nude barna árnyalat, kis rózsaszín altónussal.
Skimpy: tökéletes rózsaszínes nude fényes fedéssel


Lumiére: egy piszkos lilás-rózsaszín árnyalat, matt végeredménnyel.
Taurus: egy meleg, csokoládébarna árnyalat, matt végeredménnyel.
Wet: szürke, gyöngyházfényű végeredménnyel.



Aquarius: az ugyanezt a nevet viselő Lippie Stix szatén fényű változata.

2 ajándék:
Strip: egy gyönyörű, meleg bézs árnyalat szatén végeredménnyel.
Dopey: egy piszkos lila árnyalat szatén végeredménnyel.


A fent említett egyetlen árnyalatot kivéve az összessel maximálisan meg vagyok elégedve, biztos, hogy fogok még belőlük vásárolni a közeljövőben. Mivel darabja 5$-ba kerül (kb. 1400 Ft), drogéráiás árkategóriában vannak, s szerintem minden egyes fillért megérnek. Ha olyan matt rúzst kerestek, amelyek nem szárítják az ajkakat, mindenképpen próbáljátok ki a Lippie Stixeket, biztos vagyok benne, hogy nem fogtok csalódni.

Remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk legközelebb!
Sziasztok!

1 megjegyzés: