2015. december 14., hétfő

TESZT | MUR szemhéjpúder paletták


Sziasztok,

Nemrégiben beszereztem 3 új Makeup Revolution szemhéjpúder palettát a Pink Pandáról. Még régebben vettem meg az Iconic 2 palettát, amiért a mai napig teljesen odáig meg vissza vagyok. Múlt héten volt egy 2-t fizetsz,3at kapsz akció az oldalon, így nem is volt kérdés, hogy újabb palettákat fogok beszerezni ettől a márkától. Az Iconic 3, az Essential Shimmers és az Essential Mattes 2 palettákat rendeltem meg. A mai bejegyzésben az utóbbi kettőről lesz szó,viszont ne aggódjatok, az Iconic 3-ről is lesz egy teszt a következő blogbejegyzésben.


Essential Shimmers

Kezdjük is az Essential Shimmers nevezetű palettával. A csomagolása a Makeup Revolutin 12es palettáitól már megszokott fényes műanyag, ami remekül záródik,így táskabarát, viszont annyira nem szeretem, mert elég könnyen karcolódik és az ujjlenyomatok is rendesen látszanak rajta,kicsit gagyi hatást kelt. A benne lévő terméket viszont teljesen megvédi, így ezeket a negatív tulajdonságokat elnézem.


A paletta 12 fényes, meleg színt tartalmaz, amelyekért köztudottan odavagyok. Találhatóak benne világos és sötét árnyalatok egyaránt, így nappali és alkalmi sminket is készíthetünk vele, a lehetőségek száma szinte végtelen.


Mint ahogyan azt a Makeup Revolution márkától már megszokhattuk, a szemhéjpúderek rendkívül jól pigmentáltak, jól építhetőek, nem porzanak,és szemhéjalap nélkül is akár egész nap tartanak.

Essential Mattes 2

Már régóta szemeztem ezzel a palettával, ugyanis vágytam egy teljesen matt színekből álló készletre, viszont csak most jutottam arra az elhatározásra, hogy be is szerezzem. A termék csomagolásáról ugyanazt tudom elmondani,mint az előzőről, ugyanis ez is teljesen ugyanolyan. Azt az előző palettánál elfelejtettem leírni, hogy tartalmaznak 1-1 kétvégű szivacsos applikátort, melyekről véleményt nem tudok mondani, általában ezeket ki sem próbálom, a jól bevált ecseteimet használom.


Bár ez a képen nem látszik, a színei ennek a palettának is remekül pigmentáltak, és egytől-egyig remekül passzolnak egymáshoz, így ezek is számtalan mennyiségben variálhatóak. Bár én ebből valószínűleg csak az 5. színtől kezdődő árnyalatokat fogom használni, a világos színeket maximum a szemöldökcsontom és szemzugom kiemelésére.


Összességében ezekkel a palettákkal is meg vagyok elégedve, egyáltalán nem csalódtam bennük,sőt. A Makeup Revolution termékeitől már elvárható ez a fantasztikus minőség, az egyetlen,amin fejleszteniük kellene, az a műanyag csomagolás, mert tele ujjlenyomatokkal és karcokkal már nem annyira esztétikusak. Mindenképpen ajánlom ezeket a palettákat kezdő sminkelőknek is, remekül tudjátok velük gyakorolni a visszafogott és alkalmi sminkeket is, nagyon jól satírozhatóak, tartósak, így nem kell hosszabb viselés közben aggódnotok, nem fog elmaszatolódni.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése