2016. február 21., vasárnap

HAUL | Rossmann


Sziasztok,

Nemrég ismét betévedtem a Rossmannba, és a hatalmas leárazásokat meglátva természetesen nem tudtam ellenálni. A mai bejegyzésben megmutatom miket vettem.




Ez a szemkörnyékápoló volt az egyetlen, amiért célirányosan mentem be, ugyanis már az interneten kinéztem magamnak. Bőröregedés gátlást és bőrfeszesítést ígér. Nos,ezt még nem tapasztaltam, hiszen csak pár napja használom, de remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet. 


Beszereztem 2 db bőremelő koncentrátumot is. Ne is kérdezzétek. Megtetszett.


Már rég ki szerettem volna próbálni egy szemfesték lemosót, így először csak egy mini kiszerelést szereztem be. Egyenlőre bevált ez a Rival de Loop verzió, bár a szempillaspirállal azért meggyűlik a baja.


Amikor megláttam, hogy ezek a maszkok mindössze 66 Ft-ra vannak leárazva, egyből a kosaramba is pakoltam belőlük hármat. Aztán mikor hazaértem, észrevettem,hogy ezek szemmaszkok,nem azok,amiknek gondoltam őket,de szerencsére nem volt akkora pénzkidobás. Mindenesetre adok majd nekik egy próbát.


Kifejtettem már egy bejegyzésben,hogy mennyire bevált a JimJams pórustisztító tapasza, így nem is volt kérdés, hogy ebből is veszek egy új dobozzal.


A nedves arctisztító kendők sosem voltak a szívem csücskei,most viszont beszereztem belőlük kettőt is. Az egyik ez a nagyobb verzió,ami 25 db kendőt tartalmaz. Szerencsére bevált. Nem okoz fájdalmat,erősebb dörzsölés nélkül is teszi a dolgát. A következő egy nedves tisztító korong volt,ami 30 db terméket tartalmaz és extra erős tisztítást ígér. Szerencsére ez is jó választás volt:


Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Tartsatok velem legközelebb is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése